معاون شهرداری تهران: خطری برج میلاد را تهدید نمی‌کند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت گود مجاور مرکز همایش‌های برج میلاد توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، صفا صبوری دیلمی در مورد شائبه کج شدن برج میلاد در پی گود موجود، گفت:دقت داشته باشید که گود موسوم به گود برج میلاد ارتباطی با رأس برج ندارد. چرا که این گود در مجاورت مرکز همایش‌ها قرار دارد و با رأس برج میلاد فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه برج میلاد به صورت دوره‌ای با ابزار دقیق پایش می‌شود گفت: بر روی وضعیت برج میلاد کنترل جدی داریم و به صورت دائمی پایش می‌شود.

وی با بیان اینکه گود کنار مرکز همایش‌های برج میلاد است، گفت: اینطور نیست که برخی‌ها فکر کنند گود دقیقاً در زیر برج میلاد قرار دارد بلکه در کنار مرکز همایش‌ها که فاصله زیادی با یکدیگر دارند و دو نقطه مختلف هستند، وجود دارد.

صبوری دیلمی با بیان اینکه وضعیت گود مجاور مرکز همایش‌ها به صورت دائم رصد می‌شود، گفت: همچنین مرکز همایش‌ها نیز با ابزار نصب شده دقیق رصد می‌شود و بر اساس نتایج آخرین پایشی که متعلق به دو هفته قبل است خطر جدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برج میلاد سازه خاصی است که با انجام یک گود برداری کج نمی‌شود، گفت: متأسفانه برخی‌ها تصور می‌کنند که این گود دقیقاً در زیر برج میلاد است در حالی که اینگونه نیست و با برج فاصله زیادی دارد.

logo-samandehi