نادر افشاری هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز درگذشت

مرحوم افشاری در حدود 40 سال فعالیت هنری، آثار خود را در گالری‌های مختلف چون بهمن، افرند، سبز، فلاح، مژده و همین‌طور در چند موزه و گالری اروپایی به نمایش گذاشت.

به گزارش گالری آنلاین، نادر افشاری هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز پس از دو سال مبارزه با بیماری سرطان، روز جمعه هشتم شهریورماه دارفانی را وداع گفت.

نادر افشاری هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز درگذشت

افشاری در حدود 40 سال فعالیت هنری، آثار خود را در گالری‌های بهمن، افرند، سبز، فلاح، مژده و... به نمایش گذاشت و همچنین در نمایشگاه هفتمین دوسالانه بین‌المللی نقاشی تهران، دوسالانه طراحی موزه امام علی (ع)، نمایشگاه جمعی سالانه گالری الهه و گالری میرمیران خانه هنرمندان شرکت کرد.

آخرین آثار افشاری زمستان سال 97 در گالری مژده به نمایش درآمد. این هنرمند که ساکن تهران بود مجموعه از آثار خود را در نمایشگاهی دوره‌ای، در چندین موزه و گالری اروپایی به نمایش گذاشته بود و آثاری از او در اولین اکسپو آثار نوترالیسم (خنثی‌گرایی) در ایتالیا نیز به نمایش درآمد.

مراسم خاکسپاری این هنرمند فقید یکشنبه مورخ 10 شهریور ماه 1398 ساعت 10 صبح در آرامگاه بهشت زهرا قطعه هنرمندان قطعه ٨٨ ردیف ١٣٩ شماره ٣١ انجام خواهد شد. مراسم ترحیم نیز سه شنبه مورخ ١٢ شهریور ١٣٩٨ در مکان خیابان شریعتی بالاتر از چهارراه قصر روبه روی پارک اندیشه ورودی ۱۱ مخابرات تالار پیام ساعت ١۵:٣٠ الی ١٧:٣٠ برگزار می شود.

logo-samandehi