ورکشاپ و مراسم اهدا جوایز جشنواره نقاشان نوگرای البرز برگزار شد

حبیب اله صادقی: نقاش ایرانی سرمایه و جان جانان است

رنگ، نقش و شوری دگر از هنرمندان البرز، زیبنده رواق هنر موسسه فرهنگی هنری صبا در امتداد خیابان پر جنب و جوش ولیعصر شد و در پایان این رویداد برگزیدگان جشنواره معرفی شده و جوایزه خود را دریافت کردند.

به گزارش گالری آنلاین، سعید امدادیان با تشکر از افرادی که برای برگزاری این رویداد تلاش کرده اند مراسم را آغاز کرد و در ادامه حبیب اله صادقی با اشاره به کیفیت فعالیت های هنری نقاشان البرز توضیحاتی در رابطه با اهمیت ابزار و مدیای مورد استفاده توسط هنرمند ارائه کرد. صادقی معتقد است ایران قدرت و توان این را دارد که در جهان معاصر بیش از این مطرح شود. وی بیان کرد: نقاش ایرانی سرمایه و جان جانان است و فرهنگستان هنر در برنامه دارد که ده پروژه ملی این چنینی تعریف کند.


سپس مراسم اهدای جوایز با دعوت از استاد حبیب اله صادقی و داوران این جشنواره علیرضا آدمبکان آغاز شد. آفرین ذولفغاری، افسانه غفوری، آشنا مصطفوی برگزیدگان بخش نقاشی اعلام شدند و شهرزاد گردمگبی، مهسا کیالها، دلارام عسگری، فهیمه مومنی به عنوان تقدیرشدگان بخش نقاشی معرفی شدند.

برگزیدگان بخش طراحی پوریا احیایی، ساره مصباحی و سمانه اسحاقی اعلام شدند و در ادامه تقدیرشدگان این بخش عذرا بیگدللو، افسانه رحمیان و سوده محمد علی معرفی شدند.

در بخش بعدی از نمایندگان موسسه صبا، صابر سلیمانی، خانم باغبان و محمدرضا حسین خانی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه از هیئت اجرایی این رویداد سعید امدادیان (دبیر جشنواره)، سعید نودهی (دبیر اجرایی)، حسین اسماعیلی، سمیه فعال، اعظم قنبری و عاطفه خلیلی فر تقدیر به عمل آمد.


برگزیدگان ورک شاپ نیز به این ترتیب اعلام شدند: مرضیه شعبانی، سعید حسین، مهسا پور خوش سعادت، مهرسا صیادیان، غلامرضا امین زاده


logo-samandehi