شماره سوم پشت‌بام رونمایی می شود

رونمایی شماره سوم پشت‌بام با موضوع بینال‌های تهران (۱۳۳۷تا ۱۳۴۵) ۵ شنبه 23 آبان ماه از ساعت 16:30 الی 18:30 در سینما عصر جدید برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین، در این برنامه که با حضور هنرمندان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه مندان هنرهای دیداری برگزار می شود، سه فیلم کوتاه نیز به نمایش در می آید.
این برنامه همراه با اکران فیلم‌های "مثل سایه، مثل خیال" درباره مارکو گریگوریان اثر: حمیدرضا زینالی، "سیاه و سفید در بینال‌های تهران" و "مهدی حسینی" اثر: حمید جانی‌پور و فیلمی از میثم مقصودی برگزار خواهد شد.

همچنین مهدی حسینی، یوریک کریم‌مسیحی، عباس مشهدی‌زاده و زروان روح‌بخشان نیز صحبت خواهند نمود.

دریافت بلیط ورود به سینما به صورت رایگان بوده و دریافت حضوری خواهد بود، باتوجه به محدودیت فضا لطفا کمی زودتر از شروع مراسم در محل اقدام به تهیه بلیط کنید.

این شماره با حمایت "خانه قاب هفت" منتشر خواهد شد.

نشریه پشت‌بام با رویکرد پژوهشی به مطالعه تاریخ و تحلیل جغرافیای فرهنگی جـریان‌ها‌ و افراد تاثیرگذار هنرهای دیداری ایران می‌پردازد.
ما بر این باوریم که هنرهای دیداری ایران دچار کمبود مکتوبات و پژوهش‌های تاریخی و تحلیلی است و انباشت مطـالب تیترگونه (در بیشتر موارد نادرست) در فضای مجازی، اغلب مخاطبان را سردرگم کرده است.
مخاطبان پشت‌بام، طیفی از فرهنگ‌دوستان هنرمندان، مجمـوعـه‌داران، گالری‌داران و دانشجویان رشته‌های دیداری را در بر می‌گیرد.
پشت‌بام بر آن است تا با طراحی و تدوین سالشمار و مطالب پژوهشی مستدل، زمینه ورود مخاطب به مطالعات هنرهای دیداری را فراهم کند. در این راستا به برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی پرداخته و با استفاده از رسانه‌های مختلف نتایج فعالیت‌هایش را ارایه می‌دهد.
در این دوران سخت مطبوعات، نشریه پشت‌بام مصمم پیش می‌رود، زیرا باور دارد:
از پشت‌بام همه جا را بهتر می‌توان دید.

logo-samandehi