خانه حراج Sotheby`s از دو حراج آنلاین اختصاصی آثار هنری کهن خبر داد

حراجی Sotheby's در نظر دارد آثار هنری متعلق به کلکسیون های آثار استادان قدیمی را به حراج بگذارد.

به گزارش گالری آنلاین، این حراج 18 تا 25 ژوئن برگزار خواهد شد. در این دو مزایده که بطور همزمان برگزار میشود، با گرد هم آمدن 39 مجمموعه دار معتبر بین المللی، که هر یک سه اثر از کلکسیون خود را جهت شرکت در حراج آنلاین انتخاب کرده بودند، آثار بی نظیری از استادان قدیمی اروپایی و نقاشی های قرن نوزدهم به نمایش گذاشته شد.

همچنین Dealer's Eye در لندن با ارائه بیش از 66 اثر به نمایندگی از طرف 22 نفر از صاحبان معتبر گالری، آثاری از استادان قدیم نقاشی همچون یاکوپو باسانو (Jacopo Bassano)، توماس گِیْنزبرا (Thomas Gainsborough) و آنتونی فان دیک (Anthony Van Dyc) را نمایش داد، در حالی که Dealer's Eye در نیویورک، 51 اثر از هنرمندانی چون خوفرت فلینک (Govert Flinck) و الیزابت لوئیس ویگی لوبرن (Elisabeth-Louise Vigée Le Brun) که منتخبی از کلکسیون های 17 مجموعه دار بود، برای فروش به معرض تماشا گذاشته است. تمام آثار هنری تهیه شده از فهرست آثار این پیشقدمان فعال در این زمینه با تاییدیه و پشتیبانی کامل اثر، سند و قید و شرط های لازم همراه است.

علاوه براین The Dealer’s Eye با بسته شدن موقت گالری ها و به تعویق افتادن نمایشگاه ها با توجه به شرایط کنونی جهانی، فرصت بی سابقه ای را فراهم کرده تا مجموعه گسترده تری از آثار استادان نقاشی قدیم را از طریق رسانه های دیجیتال در اختیار مخاطبان جدید خود قرار دهد و این مرکز طبق سنت دیرینه، همکاری Sotheby’s را در این زمینه ادامه می دهد. Sotheby’s تنها در دوماه آوریل و مه، دو حراج آنلاین را با موفقیت برگزار نمود که به مجموعه آثار استادان قدیم نقاشی اختصاص داده شده بود. در ماه آوریل، مجموعه آثار گالری رافائل والز بیش از سه برابر برآورد شده و در پیش فروش خود به 1.6 میلیون پوند رسید، در حالی که در ماه مه Refining Taste: Works Selected by Danny Katz از نرخ فروش قابل ملاحظه ای به میزان 92 درصد برخوردار بوده است که بیش از 60٪ آثار فروخته شده بالاتر از برآوردشان بوده است.

logo-samandehi