واقعیت جایگزین برای محیط های شهری


ملهم از شکل اولین روستاها که در طول مسیرهای ترافیکی ساخته شده اند. تجسم از مفهوم معاصر در مورد چگونگی برنامه ریزی شهرها و کلانشهرها توسط معماران XTU ارائه شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در این طرح آسمان خراش ها تراکم جمعیت را در طول مسیر ایجاد میکنند. معماران XTU مسیری را ارائه می دهند که از ساختار بسیاری از روستاها در سراسر جهان که در طول مسیرهای ترافیکی توسعه یافته اند الهام گرفته است. در این پیشنهاد برجها - نمادهای سرمایه داری کلانشهرهای بزرگ - در یک بستر متفاوت نصب شده اند. آنها در امتداد جاده های اصلی واقع شده اند. بنابراین آنها از یک سیستم ارتباطات کارآمد بهره مند می شوند. در عین حال، این چیدمان فضای سبز و مسافتی را فراهم می کند که به کیفیت خاصی از زندگی کمک می کند.

معماران این ساختارها را به عنوان انرژی مستقل تصور می کنند، که مجهز به سیستم بازیافت آب هستند. علاوه بر این پروژه به بررسی رابطه شهر و طبیعت می پردازد، زیرا بسیاری از افراد آرزو می کنند که طبیعت بیشتری در شهر و زندگی روزمره خود داشته باشند. با شهر روبان ، معماران XTU داستان دیگری را روایت می کنند، یک واقعیت جایگزین برای محیط های شهری که امروز می شناسیم.


logo-samandehi