"صبا" کارگاه «فنون آموزش کاشی هفت رنگ و نقاشی روی کاشی در سرامیک» برگزار می کند

موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا در ادامه دوره های تخصصی آموزش هنرهای سنتی برای علاقمندان، کارگاه «فنون آموزش کاشی هفت رنگ و نقاشی روی کاشی در سرامیک» را برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این کارگاه که توسط «راحله کاظم پور»میراث دار حرفه وهنر یکی از خاندانهای اصیل در تاریخ سنت کاشی گری ایرانی برگزار می شود ، در 6 جلسه 3 ساعته این محورها را به هنرجویان آموزش خواهد داد:

1- مباحث آموزشی پایه

2- آشنایی با تاریخچه و سبک های مختلف

3- طراحی و نحوه انتقال طرح

4-قلمگیری

5- ترکیب و نحوه اعمال لعاب

6- ساخت کاشی با نقوش هندسی

7- ساخت کاشی به سبک قاجار

«راحله کاظم پور» مدرس این کارگاه، دانش آموخته گرافیک وپژوهش هنر با سابقه بیش از یک دهه تدریس در دانشگاههای مختلف از جمله: دانشگاه سوره تهران ، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و............ ، فعالیت مستمر آموزش و پژوهشی در مراکز ملی پرورش استعداد های درخشان ، تالیف کتاب و نگارش مقاله های تخصصی در حوزه کاشی و سفال وتزیینات وابسته ، برپایی کارگاههای علمی، داوری جشنواره های هنری در این رشته، کارشناسی، طراحی ، ایده پردازی ، مرمت ونوسازی و اجرای پروژه های متعدد در نقاط مختلف ایران و در سراسر جهان از جمله موزه ها را در سابقه خود دارد . او هم اکنون تنها بانوی میراث دار حرفه وهنر نیکان خود واز چهره های صاحب نام وشاخص این هنر در ایران محسوب می شود.

این کارگاه، چهارشنبه ها ساعت 15 الی 18 در صبا برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با شماره های: 66487535- 66487536 و: 09212795298- سمیه مشفق تماس حاصل و به نشانی تقاطع طالقانی- ولیعصر، خیابان برادران مظفر (صبا)، شماره 125، موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا مراجعه فرمایند.

logo-samandehi