تمدید نمایشگاه صد اثر تا پایان آبان ماه

با توجه به اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا، نمایشگاه مجازی "صد اثر، صد هنرمند" تمدید شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان اعلام کرد به جهت افزایش نگران کننده شیوع بیماری کرونا نمایشگاه‌های آبان ماه را به زمان دیگری موکول و رویداد مجازی صد اثر را تمدید کرده است.

گلستان پیش از این خبر داده بود گالری گلستان، آبان ماه میزبان دو نمایشگاه پیاپی از آثار دیده نشده استاد سید محمد احصایی به نمایشگاه گردانی بهزاد حاتم ، گرافیست و مجموعه‌‌دار شناخته شده است که هر دو آنها برای حفظ سلامتی و گسستن زنجیره انتقال این ویروس مرگ‌بار به زمان دیگری موکول شده است.

او در عین حال خبر داد رویداد پرطرفدار صد اثر صد هنرمند که از دهم مرداد ماه در سایت گالری گلستان آغاز به کار کرده است تا پایان آبان ماه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه که بر شمار آثارش نسبت به روز شروع، بیش از ۱۰۰ اثر اضافه شده دیدن و خرید کنند.

گلستان گفت:" تا این لحظه ۱۶۳ کار به فروش رسیده و این در حالی ست که هم اکنون ۴۲۰ نقاشی و مجسمه بر روی سایت www.golestangallery.com به تماشاست و در اینستاگرام گالری گلستان هم منتخبی از آثار اکران می‌شود."

او پیش‌تر خبر داده بود به لطف فضای مجازی و فروش آنلاین در این دوره صد اثر، سه کار از امریکا، چهار کار از انگلیس، دو کار از فرانسه ، یک کار از بلژیک و یک کار از آلمان خریدار داشت.

logo-samandehi