تمدید مدت ارسال آثار مسابقه بین‌المللی نقاشی «شهر صلح آمیز» سال ۲۰۲۰

دبیرخانه ژاپنی سازمان شهرداران صلح و دبیرخانه ایرانی این سازمان واقع در مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با هدف آموزش صلح و افزایش سطح آگاهی کودکان از مفهوم صلح و مدارا برای چهارمین سال متمادی، مسابقه بین‌المللی نقاشی با موضوع «شهر صلح آمیز» را برگزار خواهند کرد.

شرایط شرکت در فراخوان

شرکت در این فراخوان برای تمامی کودکان در دو رده سنی " ۶-۱۰ سال" و" ۱۱- ۱۵ سال" میسر است.

نقاشی با موضوع شهر صلح آمیز و ترجیحاً در سایز B۴ (۲۵۷mm*۳۶۴mm) باشد.

اثر هنری باید نقاشی باشد، کلاژهای عکس و هنر دیجیتال پذیرفته نمی‌شود.

نقاشی توسط یک فرد و نه توسط گروه تهیه شود و به مسابقات دیگر ارسال نشده باشد.

لطفا فرم ثبت نام را از اینجا بارگیری کرده و به زبان انگلیسی تکمیل کنید.

اسکن اثر و فرم ثبت نام تکمیل شده را تا تاریخ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ به پست الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به نشانی intl.awards@tehran.ir ارسال کنید.

روند مسابقه

در مرحله اول تمامی آثار ارسال شده توسط داوران ایرانی ارزیابی شده و از هر رده سنی ۵ اثر هر شهر ایران انتخاب خواهد شد. آثار برگزیده به تفکیک هر شهر برای دبیرخانه ژاپن ارسال می‌شود.

در مرحله دوم آثار تمامی کشورها توسط داوران بین‌المللی بررسی میگردد و نتایج در دی ماه سال جاری از طریق وبگاه www.shahr.ir اعلام می شود.

گواهی امضا شده توسط شهردار هیروشیما از سوی دبیرخانه ژاپنی سازمان شهرداران صلح به برگزیدگان اعطا می‌شود.

افتخارات کسب شده توسط کودکان ایرانی در سال‌های گذشته

در سال ۲۰۱۸ دو کودک ایرانی و در سال ۲۰۱۹ پنج کودک ایرانی از سوی دبیرخانه ژاپنی سازمان شهرداران صلح در مسابقه بین‌المللی نقاشی شهر صلح آمیز مقام اول تا سوم را کسب کردند. در این مسابقات ۲۱ کشور از سراسر دنیا شرکت داشتند. همچنین در سال ۲۰۱۹ یک کودک ایرانی جایزه ی مخصوص رئیس سازمان شهرداران صلح را دریافت کرد.


لینک فراخوان

logo-samandehi