برگزاری نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به صورت مجازی

نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به مدت ۱۰ روز از ۲۳ آبان ماه تا ۴ آذرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود ‌و لینک بازدید مجازی آن در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از شهر، حسین گنجی، معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به صورت مجازی خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان از مردادماه و به بهانه هفته تهران صورت پذیرفته بود. به دلیل موج سوم کرونا و یک نوبت هم زمان آن جا به جا شد. از آنجایی که نمی‌خواهیم فعالیت های هنری و فرهنگی به کل تعطیل شود مسیرهای جایگزین را برای ادامه فعالیت ها و حیات رویدادهای فرهنگی هنری را دنبال می کنیم. «تهران از منظر هنرمندان» گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران است که حاصل همکاری های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یکسال گذشته است.

او با بیان اینکه این نمایشگاه برآمده از این رویکرد و حاصل ۱۲ موضوع مختلف و مجموعه کار متفاوت حاصل کار طراحان، گرافیست‌ها، عکاسان و کاریکاتوریستهای مطرح از سراسر کشور است، افزود: باتوجه به موج سوم بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتشار این ویروس، نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» در همان تاریخ مشخص شده اما به صورت مجازی برگزار می‌شود و البته دیگر سقف هم ندارد و همیشه مخاطبین این نمایشگاه می‌توانند از هر جای جهان که هستند از آن بازدید داشته باشند.

معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تأکید براینکه به علت شدت گرفتن بیماری کرونا در شهر تهران از مراسم جمعی و برگزاری افتتاحیه و اختتامیه برای این نمایشگاه صرف نظر شده است، بیان کرد: گفتنی است که لینک تماشای نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» همزمان با روز افتتاحیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

logo-samandehi