تجربه قدم زدن درون آثار «ون‌گوگ»

مسوولان موزه «سالوادور دالی» نمایشگاه جدیدی از آثار مشهور «ون‌گوگ» برگزار کرده‌اند که به بازدیدکنندگان تجربه منحصربفردی از حضور در یک نمایشگاه هنری را ارائه می‌دهد.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از آرت نیوزپیپر نوشت، «نمایشگاه زنده ون‌گوگ» عنوان نمایشگاه جدید موزه «دالی» واقع در «فلوریدا» است که به نمایش مشهورترین آثار «ون‌گوگ» نقاش نامدار هلندی آن هم به شیوه نه‌چندان معمول اختصاص یافته است.

این نمایشگاه که از روز شنبه آغاز به کار کرده است، بیش از ۳هزار تصویر از مشهورترین آثار «ون‌گوگ» را بر روی صفحات بزرگ دیجیتالی به نمایش می‎‌گذارد.

«شب پر ستاره»، «شکوفه‌های بادام»، «گل‌های آفتابگردان» و «ریشه‌های درخت» (آخرین تابلویی که توسط «ون‌گوگ» خلق شده است) از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

تماشای نقاشی‌های این هنرمند در چنین صفحات بزرگی جزئیات آثار، همچون ضربه‌های قلم و نحوه رنگ‌امیزی را بهتر نمایان می‌کند.

این نمایشگاه تاکنون در بیش از ۵۰ شهر جهان برگزار شده است و حالا طبقه سوم موزه «دالی» که به «سالوادور دالی» نقاش برجسته اسپانیایی تعلق دارد به عنوان جدیدترین مقصد این نمایشگاه انتخاب شده است.

موزه گالری «دالی» به عنوان مهم‌ترین مجموعه انحصاری آثار یک هنرمند در جهان شناخته می‌شود. مجموعه ای هنری که به واسطه معماری منحصر به فردش مورد تحسین قرار گرفته و برگرفته از کاوش در ذهن «سالوادور دالی» است.

logo-samandehi