صدور پیام موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برای ترور شهید فخری‌زاده

موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برای ترور شهید محسن فخری‌زاده پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گالری آنلاین، مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی نوشت، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر طی پیامی، شهادت مظلومانه محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در ترور ناجوانمردانه به دست دشمنان ایران اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری و همکاران و شاگردان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته است.

در این پیام آمده است: «شهید فخری زاده زندگی خود را وقف پیشرفت و توان‌افزایی علمی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و فناوری کرده است. بی شک پیشرفت های شگرف علمی و فناورانه ایران و رسیدن دانشمندان ایرانی به قله های علم و دانش مدیون حضور و مدیریت دانشمندانی چون شهید فخری زاده بوده است و این موضوع کینه و دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را به اوج رسانده است.

برتری علمی و فناورانه فرزندان فهیم ایران زمین در علم و اندیشه و پژوهش، مدیون همت و تلاش دانشمندانی چون شهید محسن فخری زاده بوده است.

از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت روزافزون و پیشرفت و تعالی مسالت داریم.»

logo-samandehi