آغاز داوری مرحله دوم آثار راه یافته به مرحله دوم داوری جشنواره تجسمی فجر

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره تجسمی دریافت آثار برای داوری نهایی از روی اصل آثار در برخی از رشته های جشنواره تجسمی فجر که داوری دو مرحله ای داشتند، آغاز شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ‏، نخستین دور انتخاب آثار در ‏موسسه هنرهای تجسمی معاصر ـ دبیرخانه جشنواره ـ به پایان رسید و آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری در برخی رشته ها که انتخاب آثار نهایی پس از مشاهده اصل آثار اعلام می شود و همچنین آثار نهایی راه یافته به جشنواره در برخی رشته های دیگر که داوری آنها تک مرحله ای بود اعلام شد که در مجموع 870 اثر از 620 هنرمند در این مرحله معرفی شدند.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره های تجسمی فجر دریافت آثار هنرمندان راه یافته به مرحله دوم انتخاب آثار برای نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، مجسمه، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، هنرهای جدید و بخشی از آثار تصویرسازی آغاز شده و هنرمندان آثار خود را در محل موسسه فرهنگی هنری صبا به دبیرخانه جشنواره تحویل داده اند تا شورای داوران برای انتخاب نهایی آثار را بررسی کنند.

همچنین آثار رشته های کاریکاتور، عکاسی، گرافیک و بخش دیگری از آثار تصویر سازی که انتخاب نهایی آنها انجام شده است در دبیرخانه جشنواره برای نمایشگاه آماده خواهند شد.

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بهمن 99 در فرهنگستان هنر، موسسه صبا برگزار می شود.‏

logo-samandehi