ساخت پارک پر تحرک و پیچ و خم دار songzhuang

استودیو معماری crossboundaries در پکن، پروژه پارک تفریحی songzhuang را به شکل مجموعه ای از "اتاق های شهری" به پایان رساند.

به گزارش گالری آنلاین، این پارک واقع در کنج یکی از خیابان ها با آجرکاری های وسیع این مکان را به محلی برای ملاقات، تجمع و بازی تبدیل کرده است. میکرو پارک و گردشگاه songzhuang با طراحی کاربردی و زیبای خود در تجلیل از میراث هنری پکن ساخته شده است؛ شهری که دهکده های هنری آن ریشه در اوایل دهه 1900 دارد یعنی زمانی که هنرمندان از سراسر چین در حوالی زمین های قصر yuanmingyuan مستقر شده و جامعه ای خلاق را بوجود آورده و دوره ای از اکتشاف هنری را آغاز کردند و سرانجام بسیاری از گروه های مشابه نیز در سرتاسر این شهر چینی، یعنی در منطقه هنری Songzhuang شکل گرفت. این تاریخ غنی، تیم crossboundaries را بر آن داشت تا میکرو پارک خود را در تجلیل از روح سر زنده و پر انرژی این مکان برپا کنند. استودیو crossboundaries جهت مشارکت در طرح جدیدی از "شهر هنر"، میکرو پارک محلی Songzhuang را به مرحله اجرا درآورد.

منظر خیابانی خطی و باریک در مجاورت یک پارکینگ به پارکی پرجنب و جوش تبدیل شده است که پرکاربرد، جامع و همسو با ایده های مشترک منطقه است. این تیم برای ایجاد مجموعه ای از اتاق های شهری، دیوارهایی پیچ در پیچ با آجرکاری مشبک و در رنگ های متضاد خاکستری و زرد ساخته است. پارتیشن های آجری با نیمکت هایی از جنس فولاد کورتن یکپارچه و "لوله های صدا رسان" که از طریق آنها سر و صدا و آواز به گوش می رسد، در هم آمیخته شده و در عین حال المان های آینه کاری شده نیز جلوه بصری مفرح و سرگرم کننده ای ایجاد کرده است.

logo-samandehi