ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز کانون از نیمه‌ی مهر

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی فصل پاییز از ۱۷ مهر ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد آخوندی عنوان کرد که کودکان و نوجوانان سراسر کشور می‌توانند در کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، حال خوش زندگی و سواد اقتصادی و... کانون مجازی شرکت کنند.
او همچنین گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند ضمن حضور در دوره‌های ملی و استانی در کارگاه‌های دیگر استان‌های کشور هم شرکت کنند.
وی ادامه داد که در این فصل از برخی از مربیان استان‌ها به عنوان مربیان کارگاه‌های ملی استفاده خواهد شد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون افزود: در دوره‌های شطرنج، بازیگری و رباتیک هم از اساتید کانونی و هم غیر کانونی به عنوان مربی در کنار کودکان و نوجوانان سراسر کشور خواهند بود.
آخوندی با بیان این‌که در فصل تابستان ۲۴۲۲ کارگاه به حد نصاب رسید، افزود: «کودکان و نوجوانان در این فصل از کارگاه‌های هنری و کارگاه‌های حال خوش زندگی که به آموزش مهارت‌های زندگی می‌پردازد استقبال خوبی کردند و در فصل تابستان شاهد برگزاری ۷۳ کارگاه با موضوع مهارت‌های زندگی بودیم.»
علاقه‌مندان از روز ۱۷ تا ۳۰ مهر فرصت دارند ضمن مراجعه به پایگاه مجازی کانون به نشانی www.kpf.ir ضمن عضویت در کانون از آموزش‌های مجازی آن بهره ببرند.
یادآوری می‌شود کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اول آبان آغاز می‌شود.

logo-samandehi