نمایش نقاشی های علی حدادی در گالری امید

روایت هنرمند مهرگان

نمایشگاهی از نقاشی های علی حدادی تحت عنوان "مهرگان" از روز جمعه 16 مهرماه در گالری امید برپا شده است.

علی حدادی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با نمایشگاه مجموعه آثارش بیان کرد: هشتاد پرتره از استاد شجریان در اولین سالگرد فوت برای زنده نگه داشتن یاد و نام ایشان با ایده پاپ آرت و هنر مردمی به نمایش درآمده که به نظرم شایسته تر از خسرو آواز ایران برای عنوان هنرمند مردمی وجود ندارد. تقریبا یک سال از شکل گیری ایده تا به ثمر رسیدن آثار زمان صرف شد.

وی در توضیح تعداد، ابعاد و سبک و تکنیک آثاری که به نمایش درآمده گفت: در این مجموعه حدود 76 اثر به نمایش درآمده که ابعادشان از 30 در 30 تا 150 در 150 متغیر است. سبک آثار پاپ و با تکنیک چاپ و اکرولیک روی بوم و مقوا و کلاژ اجرا شده.

حدادی ضمن بیان این نکته که دلیل انتخاب این آثار و موضوع هنر پاپ و استاد شجریان بوده است، در مورد اهمیت تاثیر ارتباط بیماران با هنرهای تجسمی نیز گفت: هنر روح انسان را جلا میدهد و این میتواند در مورد بیماران به مثابه روحیه برای جنگیدن با بیماری تلقی شود.

این هنرمند نقاش در آخر افزود: من در آثارم به دنبال انتقال حس سادگی در هنر و نترسیدن از اجرا به مخاطب بودم و به نظرم در شرایط کنونی جامعه هنر باید انعکاسی از واقعیت جامعه باشد و این چیزیست که هر هنرمند باید بدون ترس به آن دامن بزند، در غیر اینصورت گویی داریم به خودمان و جامعه و اطرافیان دروغ میگوییم.

نماشگاه "مهرگان" تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید می توانند همه روزه بجز سه شنبه ها17 الی 20 به نشانی تقاطع خیابان سمیه و استاد نجات الهی، پلاک 254، طبقه اول مراجعه نمایند.

logo-samandehi