آخرین به روزرسانی اخبار «نهمین دوسالانه نقاشی ایران»

هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران اعلام می‌دارد با توجه به نزدیک شدن پایان زمان تعویق برگزاری دوسالانه، به مدت سه ماه، لازم دیده است تا آخرین اخبار این رویداد را به اطلاع علاقه‌مندان، مخاطبان و هنرمندان شرکت کننده در بخش «سراسرنما» برساند.

الف- به دلایلی که پیشتر و در اعلان قبلی شورای سیاستگذاری اعلام شد امکان برگزاری «نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران» در تاریخ اعلام شده میسر نشد. در طی این مدت تلاش شد تا برخی از برنامه‌ریزی‌ها به خصوص قراردادهای مربوط به مکان‌های تعیین شده برای برگزاری این رویداد احیا شود که متاسفانه با توجه به فعالیت و برنامه‌ریزی دوباره نهادهای طرف قراداد (مانند گالری‌ها، خانه هنرمندان ایران و ...) این امر میسر نشده‌است.

ب- با توجه به برنامه‌ریزی پیشین بسیاری از دست‌اندرکاران و همراهان این رویداد، ادامه همکاری برخی از این دوستان در تاریخ دیگر، سخت یا غیر ممکن شده‌است (به دلایلی مانند سفر، آغاز تدریس، پروژه‌های شخصی و ...)

ج- تغییرات مدیریتی پیش آمده در نهادهای حامی در دولت و تغییرات پیش رو در هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران نیز سبب خواهد شد تا تصمیم‌ گیری درباره ادامه برگزاری، زمان برگزاری و شکل آن در موعد دیگری بعد از تثبیت موارد فوق به انجام رسد.

د- برخی از رویدادهای برنامه‌ریزی شده در بخش «گفت‌و‌گو»‌ی دوسالانه، خارج از چارچوب «نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران» توسط انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار خواهد شد که اولین آن در پایان این هفته اعلام عمومی می‌شود.

هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران از کلیه هنرمندان شرکت کننده در بخش سراسرنما، هیئت انتخاب و داوری بخش «سراسرنما»، کیوریتورهای بخش‌های «کیوریتوریال» و «گفت‌وگو»، پلتفرم‌های هنری مسئول تولید محتوا و سایر دوستان و همکاران برای اطمینان و همراهی‌شان تشکر می‌نماید و امیدوار است در آینده نزدیک تصمیمات سازنده‌ای درباره این رویداد فرهنگی اتخاذ شود.


هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران

آبان‌ماه ۱۴۰۰

logo-samandehi