نمایشگاه گروهی نقاشیخط مشقینه

نگارخانه مینا، نمایشگاه گروهی نقاشیخط باعنوان "مشقینه" را از 26 آذرماه لغایت 8 دی ماه برگزار می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه با کیوریتوری صونا رفیعی و حضور هنرمندان مطرح ازجمله: فرامرز پیلارام، ابراهیم حقیقی، حسین کاشیان، علیرضا کرمی، احمد محمدپور، بهرام حنفی، خلیل کوئیکی، الهیار خوشبختی، مهرداد فلاح. علیرضا سعادتمند، امید خاکباز، محیا طلوع کیان، احمد مازادی، ولی فتاح زاده، امیر طاسباز، سعید دولتی، بهروز کیانی و محمد فدایی برگزار می شود.

صونا رفیعی کیوریتور نمایشگاه گروهی نقاشیخط "مشقینه" در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد: این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه های سالیانه نقاشیخط نگارخانه مینا برگزار خواهدشد و هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آثار فاخر نقاشیخط به مخاطبین و شناساندن فضاهای گوناگون و ذهنیات تصویری متفاوت هنرمندان می باشد.
مجموعه مشقینه در ادامه فعالیت های نگارخانه مینا در برگزاری نمایشگاههای گروهی و انفرادی نقاشیخط شکل گرفته و در آن سعی شده است با به نمایش گذاردن آثار ارزشمند، دیدگاههای چند نسل این هنر را در معرض دید قرار دهد.

رفیعی در مورد آثار توضیح داد:
این آثار با نگاه مدرن و خلاقانه به فضای خط و فرم الفبایی خلق شده و با توجه به استفاده از موضوعات مختلف، هنرمندان از ابعاد متفاوتی برای ارائه آثار خود استفاده کرده اند. از سوی دیگر نمایش آثار در ابعاد مختلف موجب سهولت انتخاب خریداران و مجموعه داران است.

کیفیت نمایشگاه گروهی مشقینه علاوه بر انتخاب آثار ارزشمند، حضور اساتید پیشکسوت و مطرح حوزه نقاشیخط است که با توجه به اهداف بیان شده نمایشگاه، ارائه دیدگاههای هنرمندان چندنسل در کنار یکدیگر می باشد.

این هنرمند در خصوص عنوان این مجموعه بیان کرد:
انتخاب عنوان مشقینه با در نظر گرفتن دید نقاشانه هنرمند در مفهوم خط و فرم های آن صورت گرفته و درگزینش آثار نیز سعی بر آن بوده که با توجه به عنوان نمایشگاه برخورد نقاش گونه و دیدگاه مدرن هنرمندان در خط مدنظر قرارگیرد.
وی در پایان افزود:
امیدوار هستیم این نمایشگاه هم چون تجربه های قبلی نگارخانه مینا در حوزه نقاشیخط مورد استقبال و حمایت هنرمندان و مخاطبین قرارگیرد.

نمایشگاه گروهی نقاشیخط "مشقینه" جمعه 26 آذرماه لغایت8 دی ماه در نگارخانه مینا واقع در پاسداران، گلستان دوم(فلاح زاده)، پلاک120 برگزار و در روز افتتاحیه از ساعت 16-20 میزبان هنرمندان و هنردوستان گرامی خواهد بود.

افتتاحیه، جمعه26 آذرماه از ساعت 16-20

ساعات بازدید: همه روزه به غیر از شنبه ها از ساعت 16-19

آدرس: تهران، پاسداران، گلستان دوم(فلاح زاده)، پلاک 120، نگارخانه مینا


logo-samandehi