ریز کیهان های طنین آمیز؛ یک سازه همه جانبه در 2022

گروه TEAMLAB یک سازه همه جانبه جدید را در MAISON&OBJET 2022 به ارمغان می آورد.

به گزارش گالری آنلاین، گروه بین‌المللی هنر TEAMLAB جدیدترین نمایشگاه خود را که در maison&objet 2022 در پاریس برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته است. این چیدمان که به «ریز کیهان‌های طنین‌آمیز» حیات لقب گرفته است – رنگ روشن جامد شده، فضایی در حال گسترش بی‌نهایت پر از بیضی‌های درخشان را نشان می‌دهد که وقتی توسط مردم هل داده می‌شوند می‌درخشند و طنین انداز می‌شوند.

با این سازه همه جانبه، TEAMLAB به کشف رابطه بین خود و ادراکات جدید از طریق هنر ادامه می دهد.


ریز کیهان طنین‌دار زندگی – رنگ روشن جامد توسط TEAMLAB

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌شود، TEAMLABتداعی‌کننده‌ی زندگی کوچک - رنگ نور جامد، یک سازه همه‌جانبه است که بازدیدکنندگان را به تعامل با آثار هنری دعوت می‌کند. فضای تاریک مملو از بیضی‌های مستقل است که در 61 رنگ روشن جامد جدید می‌درخشند. هنگامی که یک فرد یا حتی باد، تخم مرغی را به حرکت در می آورد، صدایی از خود ساطع می کند و رنگ آن تغییر می کند و در عین حال اثری ایجاد می کند که باعث تغییر رنگ سایر تخم مرغ ها نیز می شود.

در نسخه رسمی، teamLab بیان می کند که نصب بر اساس پنج مفهوم است: ارتباط با مردم. ارتباط با پدیده های طبیعی؛ جسمانی؛ استمرار؛ و رنگ های جدید.

زیر نور خورشید، بیضی ها جهان اطراف خود را منعکس می کنند. به گفته teamLab: هنگامی که توسط شخصی به پایین هل داده می شود یا توسط باد وزیده می شود، تخم مرغی به عقب می افتد و سپس دوباره بالا می رود و صدای طنین انداز را آزاد می کند؛ تخمهای اطراف آن نیز یکی پس از دیگری پاسخ می دهند و با همان لحن طنین انداز ادامه می دهند. هنگامی که خورشید غروب می کند یا در تاریکی، تخم مرغ به خودی خود می درخشد.

این نمایشگاه از 20 تا 25 ژانویه در طول maison&objet در مرکز نمایشگاهی Paris Nord villepinte برگزار شده است.

logo-samandehi