دردسرساز شدن هویت ناشناس نقاش مشهور

گمانه‌زنی درباره هویت واقعی «بنکسی» نقاش مشهور و در عین حال ناشناس آثار هنر خیابانی، باعث شد که یک سیاستمدار ولزی از سمتش استعفا دهد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، «ویلیام گانون» که یک سیاستمدار ولزی است، به دلیل حواشی معرفی او به عنوان «بنکسی»‌، از سمتش استعفا داد.

این اتفاق درحالی رخ داده است که مشخص نیست این شایعات توسط چه کسانی و به چه علت به وجود آمده‌اند.

اما «گانون»‌ می‌گوید مردم مدام از او می‌خواستند تا ثابت کند او «بنکسی‌»‌ است یا نه و این کار توانایی او برای فعالیت در شغلش به عنوان یک عضو شورا از او گرفته بود. کار حتی به جایی رسید که او ناچار شد علامتی را بر لباسش نصب کند که روی آن نوشته شده است «من بنکسی نیستم»‌.

«گانون»‌ در گفت و گویی با «تلگراف» گفت فکر می‌کند، شایعات درباره اینکه او «بنکسی» است توسط یکی از گروه‌های شورای رقیب آغاز شده است و آن‌ها از سابقه فعالیت او به عنوان یک هنرمند برای مبنای این ادعاها استفاده کرده‌اند.

به گفته «گانون»‌ این فرضیه که او «بنکسی» است در ژانویه اخیر پخش شد و زمانی که او به عنوان عضو شورا انتخاب شد به اوج خودش رسید.

در نهایت حواشی به حدی رسید که «گانون»‌ و همکارانش به این نتیجه رسیدند بهتر است او برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج بیشتر در شهر، از سمتش استعفا دهد.

logo-samandehi