خرابکاری جدید فعالان محیط زیستی

فعالان آب و هوا تقریباً 18 پوند آرد به سمت یک ماشین هنری BMW نقاشی شده توسط اندی وارهول در مرکز فرهنگی Fabbrica del Vapore در میلان، پرتاب کردند.

به گزارش گالری آنلاین، آنها اظهار داشتند که هدف زنان این گروه جلب توجه به "فروپاشی آب و هوا" بود. در یک ویدئو، آنها را می توان دید که به خودروی اسپورت آلمانی سال 1979 رنگ وارهول نزدیک می شوند و بسته های آرد را روی آن می ریزند. سپس ماموران امنیتی دو تن از فعالان را از اتاق بیرون کشیدند.

ماریا لتیزیا، محقق علم و فناوری مواد که در اعتراض شرکت کرد، گفت: «اگر دولت‌ها حتی آنچه را که برای کاهش انتشار گازهای تغییر اقلیم انجام داده‌اند، انجام ندهند، داشتن مواد پایدارتر بی‌فایده است. «انتشار گازهای گلخانه ای همچنان در حال افزایش است و این ما را به سمت گرسنگی و جنگ برای آب، برای غذا و برای بقا سوق می دهد.

لتیزیا ادامه داد: این جوانان با من در عمل متعلق به آخرین نسلی هستند که هنوز می توانند کاری انجام دهند، من می خواهم به آنها کمک کنم تا آخرین نسل روی کره زمین نباشند.

گزارش شده است که اعضای این گروه قصد داشتند خود را به شیشه ماشین بچسبانند، اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

خودروی هنری BMW یکی از 20 خودرویی است که سازنده آلمانی آن را هنرمندان طراحی کرده است. وارهول در سال 1979 خودروی مسابقه ای BMW M1 را با حدود 13 پوند رنگ در 28 دقیقه پوشاند. این خودرو متعاقباً در پیست Le Mans در Sarthe، فرانسه رانده شد.

logo-samandehi