در دیدار هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران با رئیس موزه هنرهای معاصر تهران چه گذشت

هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران در دیدار با رئیس موزه هنرهای معاصر تهران پرسش‌هایی را درباره وضعیت این موزه و همچنین گنجینه آن مطرح و برای هرگونه تعامل و همکاری اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، اعضای هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران با عبادرضا اسلامی، رئیس موزه به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.
به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، در این جلسه ‌امیر راد، رفعت فکوری، مهناز پسیخانی، مهدی علائی نژاد و مژگان قدوسی ضمن کسب اطلاع درباره برنامه‌های آینده موزه هنرهای معاصر تهران، درباره وضعیت گنجینه موزه و شرایط آن پس از بازسازی سوالاتی را مطرح و سپس از گنجینه موزه بازدید کردند.

موضوعاتی مانند راه‌اندازی سایت موزه، بازسازی آتلیه‌های هنرمندان ایرانی در شهرک بین‌المللی هنرهای پاریس (سیته) و خرید آثار جدید برای گنجینه موزه، از دیگر مسایلی بود که در دیدار هیات مدیرها انجمن هنرمندان نقاش ایران با رئیس موزه هنرهای معاصر تهران مطرح شد.
در پایان این جلسه هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران برای هرگونه همکاری و تبادل نظر با موزه اعلام آمادگی و اظهار امیدواری کرد ارتباط گسترده‌تری میان جامعه تجسمی به‌ویژه انجمن هنرمندان نقاش ایران با موزه هنرهای معاصر تهران به وجود آید.

logo-samandehi