«صبا»؛ کارگاه جامع آموزش «ملیله کاری» برگزار می کند

موسسه فرهنگی هنری صبا در ادامه دوره های آموزشی- تخصصی هنرهای سنتی و ملی ایران، کارگاه جامع آموزش ملیله کاری را برای هنرجویان برگزار می کند

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- در این کارگاه که طی دو دوره: «مقدماتی» و «پیشرفته» و در قالب 10 جلسه 3 ساعته برگزار می شود، «سمیه اربابی» تمامی مراحل و فنون و شیوه های این هنر را شامل مقدمات و مبانی، زیورآلات و ظروف و... به هنرجویان آموزش خواهد داد.

دوره مقدماتی شامل: روش آب کردن نقره، نوردکاری و حدیده کشی، دولاتاب کردن مفتولها و آماده سازی دیواره ها و نوار ملیله، یادگیری و ساخت ریزنقش ها، و بالاخره ساخت و پرداخت زیورآلات ملیله کاری بدون سنگ(گردنبند، انگشتر، گوشواره و...)

دوره پیشرفته شامل: ساخت انواع قاب سنگ ها و استفاده آنها در زیورآلات ملیله کاری

ساخت ظروف ملیله مانند: قاب عکس، انگاره، کاسه، و... خواهد بود.

گفتنی است گواهی معتبر شرکت در دوره ، در پایان کارگاه به هنرجویان اعطا خواهد شد.

سمیه اربابی یکی از هنرمندان و استادان رشته ملیله کاری سالهاست به آموزش این هنر اشتغال داشته و نمایشگاههای متعددی از آثار خود برگزار نموده است.

علاقمندان جهت ثبت نام و آگاهی از کیفیت حضور در کارگاهها به شماره: 09212795298 خانم سمیه مشفق تماس و یا به نشانی: تهران- نرسیده به تقاطع ولیعصر- نرسیده به طالقانی- فرهنگستان هنر- طبقه پنجم مراجعه فرمایند.

logo-samandehi