چهارمین آرت اکسپو تبریز برگزار می‌شود

آثار هنرمندانی از سراسر کشور در چهارمین آرت اکسپو تبریز به نمایش درمی‌آید.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، چهارمین آرت اکسپو تبریز 3 تا 7 بهمن در هتل لاله پارک تبریز برگزار می‌شود. در چهارمین دوره فروش آثار هنری تبریز هنرمندان، گالری‌داران و مجموعه‌داران رشته‌های نقاشی، مجسمه، عکاسی، خط نقاشی و خوشنویسی شرکت دارند.

موسسه فرهنگی شمس تبریزی با هدف حمایت از هنرمندان و بسترسازی برای رونق اقتصاد هنر تبریز، بهبود فضای کسب و کار و فعالیت حرفه‌ای و فراهم نمودن شرایط بهینه جهت فروش آثار به مجموعه‌داران و علاقه‌مندان آثار هنری در سطح کشور، نمایشگاه فروش آثار هنری (آرت اکسپو تبریز) را به صوت دوره‌ای در طول سال برگزار می‌کند.

Image result for ‫چهارمین آرت اکسپو تبریز‬‎

چهارمین دوره "اکسپو آثار هنری تبریز" با مدیریت محمد محمودی و مدیریت هنری پیمان علیزاده اسکویی برگزار می‌شود و لیلی گلستان، جمال سوزنده مقدم، پیمان علیزاده اسکویی، جواد بهمنش راد و کاظم گیتی نورد اعضای هیئت انتخاب و ارزیابی آثار این دوره از اکسپو هستند.

شهلا آرمین، کوروش ادیم، رضا افسری، بابک حقی، ابراهیم حقیقی، مهرداد ختایی، همایون سلیمی، مریم زندی، رضوان صادق زاده، قدرت الله عاقلی، یعقوب عمامه‌پیچ، احمد وکیلی، آرمان یعقوب پور و... از جمله هنرمندانی هستند که آثار آنها در چهارمین آرت اکسپو تبریز حضور دارد.

نخستین اکسپوی تبریز توسط موسسه شمس تبریزی در شهریور 96 و دوره دوم آن اسفند 96 برگزار شد. نخستین دوره تنها به رشته نقاشی اختصاص داشت اما از دوره دوم خوشنویسی، عکس و حجم نیز به این اکسپو اضافه شد. در سومین اکسپوی آثار هنری تبریز ۱۳۴ اثر در معرض فروش قرار گرفت که فروش ۳۰ اثر به مبلغ ۷۳ میلیون تومان را در پی داشت. دوره‌های گذشته این اکسپو به هنرمندان تبریزی اختصاص داشت، اما در دوره چهارم هنرمندان سراسر ایران شرکت دارند و مشارکت گالری‌داران در افزایش تنوع آثار ارائه شده تأثیر مثبتی داشته است.

آثار شرکت کننده در این رویداد را می‌توانید در کاتالوگ چهارمین اکسپو آثار هنری تبریز ببینید.

logo-samandehi