"رنگ آوا"؛ برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری بهارین

"رنگ آوا" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که از روز جمعه 11 بهمن ماه در گالری بهارین افتتاح می شود.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانآرزو ساسانیان، بهاره چاکری، ندا شال فروش، مهرناز شفاپی، راحیل کلانتریان، سمیه فتال پور، ثمانه قاسمی، نرگس کردستانی، نجمه مهری و دریا نسائی به همراه حضور افتخاری رحیم نوه سی به نمایش در می آید.

بهاره چاکری مدیر گالری بهارین در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد: روند شکل گیری ایده تا اجرایی شدن و انتخاب آثار حدود یک ماه و نیم بطول انجامید.
در این نمایشگاه ده هنرمند با ۲۲ اثر شرکت کرده اند.
به گفته وی ابعاد آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد ۱۴۰ در ۱۱۰ تا ۴۰ در ۵۰ است و اکثر هنرمندان این نمایشگاه زیر نظر رحیم نوه سی تعلیم دیده اند.
تکنیک این آثار رنگ و روغن و سبک مورد استفاده ،تلفیقی از دو شیوهٔ رئالیسم و امپرسیونیسم است‌.

چاکری در مورد موضوع کارها توضیح داد: موضوع غالب در آثار این نمایشگاه صحنه هایی از زندگی روزمره، چهره های سخت کوش جامعه و طبیعت است. هنرمندان بیشتر به فضاها و سوژه های آشنا با تاکید بر رنگ مایه های غنی پرداخته اند،در واقع نوعی آشتی هنرمند با فضای عینی،تکنیک و استفاده از رنگ های ناب است.

وی در رابطه با عنوان این مجموعه گفت: هدف از عنوان «رنگ آوا» هارمونی استفاده از رنگ های غنی در آثار است.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا 16 بهمن ماه همه روزه از ساعت 16:30 الی 19:30 به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان حافظ، نبش ورشو، جنب داروخانه متروپل، پلاک 509، طبقه اول، واحد 3 مراجعه نمایند.

logo-samandehi