پیام تسلیت مدیر مسئول گالری آنلاین

لبخند بود و مهربانی

در یاد استاد دوست ‌داشتنی رامین مهدی نژاد

سخت ترین دقیقه های کار در گالری آنلاین در روز هایی است که خبر سفر ابدی اساتید عزیز و دوستانمان را باید منتشر کنیم.

با چشمانی پر از اشک و دستانی که برای نوشتن کلمه تسلیت روی کیبورد می‌لرزد... حتی دستمان خبری که می‌نویسد را باور ندارد...

نام رامین مهدی‌نژاد گره خورده با خاطرات بسیاری برای گالری‌آنلاینی‌ها، مرد مهربان، دلسوز و با نمکی که هیچ وقت در کنارش بدون خنده نمی‌گذشت.

البته آشنایی‌مان بر می‌گردد به روزهای دانشجویی، زمانی که ایشان مدیرگروه نقاشی دانشکده هنر و معماری بودند.

حقیقا برای راه افتادن کار دانشجو از هیچ کمکی دریغ نمی‌کردند، تمام سعی‌شان بود تا گیر و گورهای کارهای اداری را کم کنند و کار دانشجو انجام شود. هیچ گاه مانع تراشی برای کسی نمی‌کرد‌. همیشه با تی‌شرت‌های رنگی و شلوار بند دارش از این سر تا آن سر راهرو طبقه نقاشی دانشکده هنر و معماری کارها و کلاس‌ها را پیگیری می‌کرد و تا نگاهش می‌کردیم لبخندش را دریغ نمی‌کرد...

و بعد ها که سایت گالری‌آنلاین را راه اندازی کردیم از اولین افرادی بود که با انرژی مثبت مشوق کار ما بود.

یک بار در جمعی از اساتید عزیز چنان با اشتیاق روی آی‌پد سایت گالری‌آنلاین را به همه نشان می‌داد و بخش بخش آن را با ویژگی‌ها و توصیف‌های خاص خودش توضیح می‌داد که همه بچه‌های تیم گالری آنلاین هم مجذوب ذوق و شوقش شده بودند.

حس و حال چهره اش را فراموش نمی‌کنم، پیام‌هایمان را مرور می‌کنم، چه روزها و لحظه‌هایی با هم گذراندیم.

همیشه و همه جا به فکر دانشگاه و انجمن و نقاشی بود و در هر جایگاه که بود از تمام وجودش مایه می‌گذاشت. هیچ گاه در کنار مسئولیت های اجرایی از خلق آثار هنری غافل نمی شد و به عنوان یک هنرمند حرفه ای در زمینه های آموزشی، هنری و اجتماعی فعالیت موثری داشت و در طول عمر نه چندان بلند خود هر آنچه داشت برای فرهنگ و هنر کشور به کار می گرفت. امید که ثمره زحمات اش و یاد و نام نیکویش موجب تسلی و آرامش قلب خانواده و هنرمندان باشد.

همیشه برای انجام کارهایش در هر مقام، شوق و ذوق داشت و فقط می‌توان گفت یادش بخیر که لبخند بود و مهربانی...


فاطمه عبداله زاده

مدیر مسئول گالری آنلاین

logo-samandehi