تماشای "عیدانه" بر روی دیوار گالری مینا

بهترین هدیه تقدیم آثار هنری ارزشمند به دوستان فرهنگ پرور است، از این رو نگارخانه مینا با همکاری هنرمندان تجسمی فروش فوق العاده آثار هنری را تحت عنوان "عیدانه" از روز جمعه 18 بهمن ماه آغاز نموده است.

در این نمایشگاه که به نمایشگاه گردانی صونا رفیعی برپا شد، آثاری از غزاله اخوان، گلناز اخوان، مامک آذرمگین، فرح اصولی، پروانه اعتمادی، علی افرازی، کریستینا اکبری، فاطمه آهنکار، محمدحسن جان فدا، معصومه جودکی، بهناز حسینی، بهرام حنفی، شمس خلخالی، الهیار خوشبختی، مهدی خوشبختی، منیر داوری، حسین راه کوه، پریسا رحمانی، مینا رزازی، صونا رفیعی، داریوش زاهدی، کورش شیشه گران، اسماعیل صلواتی، سعید صادقی، امیر طاسباز، هما غفاری، ماتیاک فروتن، هایده کمانگر، بهروز کیانی، سالومه گل نراقی، احمد محمدپور، نصرالله مسلمیان، منوچهر معتبر، هانی نجم، اکبر نعمتی، مریم هندی، آرمان یعقوب پور و .... به نمایش درآمد.

صونا رفیعی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: این نمایشگاه پس از برنامه ریزی سه ماهه با همکاری مینا رزازی مدیریت نگارخانه مینا و بنده (صونا رفیعی) به عنوان نمایشگاه گردان و با جمع آوری آثار در حدود یک ماه و با هدف دسترسی هنردوستان باسلایق و تمکن مالی مختلف به آثار تجسمی به انجام رسیده است.

از طرفی این نمایشگاه قصد دارد تا با ارائه آثار ارزشمند که با حمایت هنرمندان به صورت فوق العاده در معرض فروش قرارگرفته با فرهنگ سازی خرید آثار هنری به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان گام موثری در راستای حمایت از هنر و هنرمند بردارد.

دراین مجموعه سعی شده تا با موردتوجه قراردادن سلایق مختلف علاقه مندان آثار متنوعی از لحاظ سبک، تکنیک و حتی سایز گردآوری شود تا توان پاسخگویی به خریدان و مخاطبین متفاوت را داشته باشد.

به گفته نمایشگاه گردان، هدف اصلی نمایشگاه فرهنگ سازی خرید آثار هنری به عنوان هدیه های با ارزش می باشد و تقارن نزدیکی این نمایشگاه با عید باستانی نوروز و البته حمایت هنرمندان از فروش فوق العاده نام "عیدانه" برای این نمایشگاه انتخاب شد تا بهانه ای برای اهدای هدایای عید به دوستان هنرپرور باشد.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه پذیرای آثار ارزشمند هنرمندان تجسمی از نسل های مختلف می باشد تا دسترسی علاقمندان به اینگونه آثار آسانتر باشد. بیش از صد اثر با قیمت هایی باورنکردنی از هنرمندان صاحب نام و هم چنین جوان با سبک ها و تکنیک های متنوع از جمله خط، نگارگری، نقاشیخط، نقاشی، تذهیب و غیره در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا 30 بهمن ماه همه روزه بجز شنبه ها از ساعت 16 الی 19 به گالری مینا واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم (فلاح زاده)، پلاک 120 مراجعه نمایند.




logo-samandehi