نمایشگاه عکاسان حامی محیط زیست برپا شد


این نمایشگاه به‌مناسبت پنجم June و گرامی‌داشت هفته جهانی حفاظت از محیط زیست، پس از دیدار ریاست جمهوری از این سازمان با همت عکاسان «پایگاه عکس چیلیک» و همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران برپا شده است. این نمایشگاه دربرگیرنده 35 قطعه عکس از 32 عکاس حامی محیط زیست است که نماهایی متنوع از عنوان نمایشگاه را در قاب عکس رو در روی شهروندان متروسوار قرار داده‌اند.

مهدی سروری - دبیر این نمایشگاه - با مقدس دانستن موهبتی مانند محیط زیست، اظهار کرد: آگاهی از این لطف فراگیر بشری، ضروری است و با توجه به شعار سال سازمان محیط زیست با عنوان «هفت میلیارد رویا و تنها یک سیاره» همگرایی عکاسان در برگزاری این نمایشگاه، گوشه‌ای از تلاش عکاسان در بهره‌گیری از رسانه‌ی عکس در توجه دادن هرچه بیشتر عموم به رفتارهای صحیح با زمین خاکی است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: محمدرضا آقایی، محمد کیانی، حسین خادمی، نرجس خاتون اندرواژ، معصومه زلیکانی، سمیه هاشمی، منوچهر(امید) صرامی، مجید وفایی، حسین عصاری آرانی، جواد میرزاپورکلیبر، امیر شهرابی، نیما خالدی‌کیا، ابراهیم باقرلو، محمدرضا خرازی، میترا محمدی، سیدصادق موسوی، فاطمه ندیمی، حدیثه شعبانی، محمدرضا رحیمی، فاطمه سادات حجازی، مهری راستقدم، نیلوفر زارعی، مجتبی محسنی، گل گونه نجفی، سمانه میلانلو، لادن شجاع، پوریا خلیلی، ایمان میری، زهره حسینی جم، فریدرضا صدیقی، محمدرضا زارع و مهدی سروری.

همچنین در مراسمی که در روز یکشنبه 24 خردادماه در سالن اجتماعات سازمان حفاظت محیط زیست در بوستان پردیسان تهران برگزار خواهد شد، از عکاسان فعال در حوزه حمایت از محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی عکس «تنوع زیستی، شریان زندگی» می‌توانند از 17 تا 26 خردادماه به زیرگذر متروی ایستگاه ولیعصر (عج) واقع در خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع خیابان حضرت ولیعصر (عج)، راهروی ارتباطی ایستگاه، مراجعه کنند.

منبع : ایسنا

logo-samandehi