برگزاری جشنواره قامت دوست


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در این باره گفت: این جشنواره همزمان با هفته ملی کودک مهر ماه امسال در بخش های هنرهای تجسمی، قصه گویی، نقاشی، سفال، خوشنویسی، نمایش عروسکی، ادبی، پژوهش و اقدام پژوهی، سرود خوانی و مشاعره و در دو گروه سنی اعضا و مربیان برگزار می شود.

رضا قمرزاده افزود: هدف از برگزاری این جشنواره سامان دهی و هدفمند کردن فرآیند برگزاری مسابقات و جشنواره های درون استانی و هم سو کردن فراخوان ستادی و ملی در قالب یک جشنواره منسجم است.

وی یادآور شد: تلاش بر این است با برنامه ریزی در زمینه تحقق راهبردهای کانون پرورش فکری مبنی بر ایجاد پیوست فرهنگی و تمرکز بخشیدن به فعالیت های موازی این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قمرزاده اظهار کرد: با توجه به رویکرد تربیت مخاطب کنشگر به عنوان سرفصل فعالیت های سال 94، در این جشنواره به دنبال تحقق تقویت روحیه امید و مشارکت در میان کودکان و نوجوانان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره همچنین توجه به نیاز و سلیقه مخاطبان، پرهیز از روزمرگی و گسترش دامنه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان اهداف اصلی دنبال می شود.


منبع : فستیوال


logo-samandehi