طرح‌های ارسالی به دومین جشنواره نورآرایی شهری تهران داوری شد


در این جلسه 70 طرح ارائه شده برای جشنواره از سوی اعضای کمیته نور و شورای سیاست‌گذاری جشنواره مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 15 طرح به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

مهندس حمیدرضا نیلی، معاون فنی و طرح‌های شهری با بیان اینکه قبل از برگزاری داوری دوجلسه برای شرکت‌کنندگان برگزار شد، گفت: یک جلسه توجیهی با این مضمون که استفاده از چه متریال و چه ابزارهایی در طراحی نورپردازی آزاد است، برگزار شد.

به گفته معاون فنی و طرح های شهری در یک جلسه دیگر که جلسه کرکسیون بود و با حضور اساتید طراح صنعتی، استاد برق و فنی برگزار شد، ایده های مطرح شده بررسی و اصلاح شد.

او با تاکید بر اینکه داوری بر روی آثار بعد از اجرای 15 طرح انتخاب شده در محل میدان امام حسین (ع) و خیابان 17 شهریور انجام خواهد شد، گفت: بعد از اجرای کارها دکتر غفاری، طراح شهری، مهندس بهشتی، معمار و آقای شهلاپور، از اساتید برجسته حجم، همخوانی طرح با محیط را بررسی کرده و در نهایت طرح برتر انتخاب خواهد شد.

همچنین افزود با در نظر گرفتن بخشی، امکان انتخاب طرح برتر از سوی مردم فراهم خواهد شد و در انتها به 5 نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی و انتخاب طرح برتر به قید قرعه جایزه اهدا می شود.

او ضمن معرفی آقایان ابراهیمیان فر، موسوی، دکتر مرتضایی، دکتر مهدوی نژاد، مهندس احمدیان و خانم دکتر سوری به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ، افزود: در نهایت که توانایی اجرای پروژه را داشته باشند کار را اجرا خواهند کرد و کسانی که توانایی اجرا نداشته باشند، سازمان اجرای طرح آنها را به عهد ه خواهد گرفت.

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi