گزارش تصویری بیلبورد شهری از زاها حدید در کنزینگتون




زاها حدید در این پروژه بازتعریفی از طراحی تابلوهای تبلیغاتی ارائه داده است که کانال ارتباطی منحصر به فردی میان ططراحی معاصر ورسانه های دیجیتال ایجاد کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، این بیلبورد ترکیبی از فن آوری صفحه نمایش دیجیتال نوآورانه با دو نوار از فولاد ضد زنگ مات است و هنرمند توسط قاب صفحه نمایش منحنی دیجیتالی را طراحی کرده است.
سفارش دهنده این اثر JCDecaux است که خدمات متنوعی را برای شهرهای مختلف و حمل و نقل مقاماتدر سراسر جهان ارائه می دهد . کار با طراحان و معماران برجسته را تجربه کرده و این خدمات شامل ایستگاه های اتوبوس، طراحی روشنایی خیابان، نیمکت های عمومی و توالت، کانال ها، نقاط دسترسی Wi-Fi، ایستگاه های شارژ تلفن همراه و صفحه های تعاملی برای راه اندازی است که کمک های عملی روزمره را فراهم می کنند. در سال 2003، JCDecaux یکی از اولین برنامه های استخدام دوچرخه سواری شخصی خود در جهان را در Cyclocity در وین معرفی کرد. دوچرخه های عمومی که از طریق درآمد تبلیغاتی تامین می شود، در حال حاضر در 700 شهر در بیش از 50 کشور موجود است.