معروف­ترین هنرمندان دوران گذشته در قالب هیپسترهای امروزی


چند سال پیش تصویرگر مقیم تل­ آویو، amit shimoni آثارش را که، چهره­ های رهبران مشهور دنیا را در قالب هیپستر (فردی که از آخرین روند و مدل ها پیروی می کند) به تصویر کشیده بود، به نمایش درآمد.

به گزارش گالری آنلاین، اکنون amit shimoni سراغ معروف­ترین هنرمندان دوران گذشته رفته و می­خواهد آنها را در قالب جوان­های سخت­کوش امروزی، به مجموعه هیپستر­های خویش بی­افزاید. به این ترتیب، فریدا کالو، وینسنت ون گوگ، سالوادور دالی، اندی وارهل و پابلو پیکاسو (pablo picasso)، اگر خالکوبی داشتند، گیاهخوار بودند و لاته نارگیل را به قهوه آمریکانو ترجیح می­دادند، چه شکلی می­شدند؟

دالی را با مویی بلند که پشت سرش گوله شده به تصویر کشیده، و وَن گوگ نیز یک ایر­پاد در گوشش گذاشته است. کالو یک حلقه در بینی ­اش انداخته، و موهای صورتش را نیز به طور طبیعی نگه داشته و اصلاح نکرده است. درست مثل زنان امروزی که از تیغ اصلاح گریزان هستند. همچنین از تاج گل بسیار مشهور فریدا کالو نیز در این نقاشی­ها، موهای طلایی بافته شده آویزان است.

البته از خالکوبی نمی­شود گذشت. دالی جمله معروفی داشت که می­گفت: «من مواد مخدر مصرف نمی­کنم. بلکه خودِ ماده مخدر هستم.» که در این نقاشی­ها این جمله روی سینه­ اش خالکوبی شده است. همچنن می­توانید از زیر پیراهن آستین کوتاه ون گوگ که طرح گل آفتابگردان معروف او رویش چاپ شده است، صندلی و شب پر ستاره، او را ببینید. به همین ترتیب پیکاسو نیز پیراهنی به تن دارد با طرح گرنیکا. و در آخر، وارهل عینکی دسته ­شاخی زده است و خالکوبی­ هایی از دوستان معروفش، از مریلین مونرو گرفته تا ژان میشل باسکوات بر اندامش به چشم می­خورد. این مجموعه از طرح­های هیپستری را می­توان به طور کامل در اینستاگرام و وب­سایت شیمونی مشاهده کرد، و هر یک از این نقاشی­ها را به صورت چاپ شده خرید.

logo-samandehi