خلاقیت در طراحی کمد لباس تونلی

اتصال فضای بازی با اتاق کودک در طراحی داخلی


گروه طراحی و معماران HAO کمد لباسی منحصر به فرد طراحی و اجرا نموده که توسط آن اتاق بازی کودک را به اتاق خواب کودکان متصل می کند. درب های گرد به نحوی طراحی شده اند که به کودکان اجازه می دهند تا به راحتی از میان اتاق ها عبور کنند و از لذت بازی، کشف و جستجو در فضا لذت ببرند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از دکوبوم، دکوراسیون این آپارتمان در کاوشیون، تایوان واقع شده و به جای یک دیوار صلب که دو اتاق را کاملا از هم مجزا سازد مکانی برای بازی کودکان و برای در نظر گرفتن احساسات کنجکاوانه و رشد خلاقیت و بازی آن ها طراحی نموده است.

درب های گرد شکل گرفته با رنگ آمیزی رنگ آبی پاستلی احساسی کودکانه و زیبا به فضا بخشیده و درب های چوبی کشویی، کشو ها و در طرف دیگر گنجه های سرتاسری از کف تا سقف فضای کافی برای بازی و همچنین ذخیره سازی لباس ها را ایجاد کرده است.

قسمت داخلی کمد رو به اتاق بازی در قسمت میانی توسط میله هایی به عنوان پله نردبانی برای بالا و پایین رفتن و بازی افزوده شده و در قسمت بالایی نیز برای آویزان شدن و بازی و فعالیت کودکان نیز میله هایی به سقف نصب شده که فضای منزل را برای کودکان مفرح و دوست داشتنی تر نموده و در عین حال فضایی پویاتر ایجاد نماید.

در دکوراسیون اتاق خواب نیز تم رنگی و پالت رنگی ترکیبی از رنگ های پاستلی ظرافت و لطافت را به فضا افزوده و رنگ دیوار و مبلمان در کنار چشم انداز احساس آرامش بیشتری را به ارمغان آورده است.

طراحی داخلی فضا نمونه ای از یک اتاق مدرن اما با تم رنگی برای جلب توجه و مناسب برای کودکان است که در آن سعی شده تا نیازها را کاملا پاسخگو بوده و با اشغال فضای محدود بتواند بهترین استفاده را از فضای داخلی و متناسب با احساسات کودکانه ایجاد نماید.

در واقع می توان گفت طراحی سفارشی اگرچه ممکن است هزینه بیشتری را شامل شود اما با ارتقاء کیفیت و استفاده بهینه و متناسب با نیاز های همه کاربران و با توجه به جنسیت، سن و همینطور ابعاد فضا می تواند دکوراسیونی زیبا و کاربردی تر خلق نماید.


logo-samandehi