معرفی ده موزه و سالن های فرهنگی برتر 2018


سال 2018 چندین موزه و مرکز فرهنگی در سراسر جهان با طرح های برجسته ساختمانی گشایش یافت، که در این مطبی به بررسی ده نمونه از برترین های آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش گالری آنلاین، اولین پروژه مربوط به سالن فرهنگ شهروند tsuruoka توسط kazuyo sejim در ژاپن است. این ساختمان با مجموعه ای از سایبان های سرپوشیده پر شده و طراحی شده است.


2- موزه طراحی V & A توسط kengo kuma

پس از سالها برنامه ریزی و ساخت و ساز، V & A سرانجام آماده است تا از اولین بازدید کنندگان خود استقبال کند. این بنا اولین موزه طراحی اسکاتلند است و توسط معمار ژاپنی kengo kuma طراحی شده. پروژه به مدت سه سال و نیم طول کشید.


3- پارک saya توسط álvaro siza و carlos castanheira

álvaro siza با همکاری معمار پرتغالی کارلوس کاستورنایرا یک مجتمع از سه ساختمان احاطه شده توسط جنگل را در استان شمال Gyeongsang جنوب کره جنوبی طراحی کرد.

این بنا با سه سازه یک اثر هنری بتنی است که شامل انواع گالری های نمایشگاهی می شود.


4- مجتمع فرهنگی و هنری AZULIK توسط roth

در جنگلی در مکزیک، در قلب شبه جزیره یوکاتان، یک مجموعه جدید هنری به عنوان بخشی از یک مجتمع لوکس سازگار با محیط زیست افتتاح شد. AZULIK uh may 'به عنوان یک مکان چند منظوره و انعطاف پذیر است که شامل فضای هنری، یک فضای مد و طراحی، یک مدرسه هنر و صنایع دستی میشود.


5- wrightwood 659 توسط tado ando

یک فضای هنری جدید طراحی شده توسط Launcher Pritzker که 12 اکتبر 2018 در شهر شیکاگو با نمایش آثار لوکوربوزیه افتتاح شد.

'wrightwood 659' محل جدیدی است که به نمایشگاه های معماری و هنر اجتماعی مرتبط شده است.


6-مرکز فرهنگی بامبو توسط archi-union

در استان سیچوان چین، archi-union یک مرکز فرهنگی چند منظوره، قادر به پذیرش نمایشگاه ها، کنفرانس ها و دیگر رویدادهای اجتماعی تحت عنوان "بامبو" طراحی کرده است.

این بنا با وجود هندسه پیچیده، در 52 روز ساخته شد.


7- رصدخانه enoura در بنیاد هنر Odawara توسط hiroshi sugimoto

رصدخانه enoura توسط Hiroshi sugimoto برای بنیاد هنر Odawara در حال حاضر افتتاح شده است. این بنا نیز به صورت چند منظوره ساخته شده و شامل چندین گالری هنری است.


8 - موسسه طراحی menil توسط johnston marklee

موسسه طراحی menil ، یک ساختمان طراحی شده توسط معماران LA Johnsston marklee، در تاریخ 3 نوامبر 2018 به عموم مردم باز شد. این پروژه بخشی از مجموعه menil در منظقه 30 هکتاری هنری واقع در هوستون، تگزاس است.


9- مرکز هنری guardian توسط büro ole scheeren

در نزدیکی شهر پکن، مرکز هنری guardian برای نمایش و تبادل آثار هنری طراحی شده است.

این موسسه به عنوان یک مرکز برای نمایشگاه ها و رویداد های هنری طراحی شده است و یک فضای حراج، یک موزه، گالری و ... در آن در نظر گرفته شده است.


10- کتابخانه ملی قطر توسط OMA

کتابخانه ملی قطر طراحی شده توسط OMA در دوحه افتتاح شد. این بنا شامل کتابخانه ملی، کتابخانه عمومی، کتابخانه دانشگاه و مجموعه میراث است که متشکل از متون و نسخه های ارزشمند مربوط به تمدن عرب اسلامی است.

logo-samandehi