دکوراسیونی رنگارنگ برای رفع نیازهای چند نسل


دکوراسیون داخلی این خانه با احترام به مفاهیم کلاسیک و با ترکیب شلوغی از رنگ ها، الگوها و تم های شگفت انگیز و همچنین به همراه نورپردازی معاصر به روش های غیر منتظره انجام شده است.

به گزارش گالری آنلاین، دکوراسیون فضا برای رفع نیازهای چند نسل و برای خانواده ای بزرگ، با طراحی خلاقانه و با اختصاص قلمرو برای هر نسل از خانواده ایجاد شده و اتاق نشیمن بزرگ به عنوان یک فضای مشترک برای تعاملات خانواده تعریف شده است و سه نشیمن در دکوراسیون وجود دارد.

شومینه اغلب نقطه کانونی نشیمن در دکوراسیون در نظر گرفته می شود اما در دکوراسیون این خانه این نقطه با طرح سبز و سفید و به کارگیری قفسه عمودی و باکسی برای قرار دادن چوب های شومینه همراه شده است که این نقطه کانونی را تاثیرگذار تر و از نظر بصری پررنگ تر نموده است.

در دکوراسیون داخلی نشیمن اول استفاده از مبلمان کم رنگ و از رنگ های خنثی بهره برده شده است اما سایز اجزا و اکسسوری ها نقش پررنگ تری را ایفا می نمایند؛ و اختصاص قلمروهای مختلف در دکوراسیون به صورت ایجاد و تقسیم بندی فضا به بخش های کوچک تر انجام شده.

کابینت های مسی در دکوراسیون آشپزخانه نیز فاکتور مهمی محسوب می شوند که علاوه بر ایجاد احساسی مجلل و لوکس به فضا با ایجاد انعکاس جلوه متفاوتی به فضا بخشیده اند. علاوه بر آن آشپزخانه مسی دارای یک جزیره مرکزی برای راحتی و ایجاد سطح کار در آشپزخانه است؛ و فضای نشیمن از سمت راست به میز ناهار خوری خانوادگی متصل شده که برای افزایش کیفیت فضا در کنار پنجره و دیدن منظره بیرون در حین غذاخوردن است.

فضای غذاخوری نیز با پایه های رنگی میز و به کار گیری تابلو هنری رنگی و روشنایی های منحصر به فرد جلوه متفاوت و متنوع پیدا کرده و حباب های روشنایی های شفاف و شیشه ای در سقف سایه مانند جشنی از نورهای زیبا ایجاد می کنند؛ اکسسوری ها و المان های دکوری به کار رفته، میز ناهار خوری را به زیبایی تزئین کرده است و با ورود رنگ ها تنوع بصری بی نظیری ایجاد نموده.

در قسمت کناری نشیمن و غذاخوری، فضایی دنج برای مطالعه و استراحت در نظر گرفته شده است که با قفسه های موجدار به همراه دکوری ها و ظروف رنگی شخصیتی منحصر به فرد به فضا داده است.

دکور آبی و نارنجی تم رنگی غالب اتاق نشیمن سوم را تشکیل داده و مبلمان کاربردی و راحت هویت ویژه ای به فضا بخشیده است، دیوارهای آجری روستایی به عنوان خنثی کننده رنگ ها عمل کرده و ترکیبی از نقاشی های هنرمندان روسی و پارچه های پرطرفدار آفریقایی در دکوراسیون به کار رفته است.

از دیگر نکات منحصر به فرد در دکوراسیون نورپردازی متفاوت در نشیمن از طریق Led های نواری روی دیوار است.


در ادامه تصاویری از فضاهای دیگر این خانه میبینید:


منبع: دکوبوم/home-designing

logo-samandehi