نگاهی به طراحی داخلی دو محیط اداری


تصویر راست: Fuse office by R&A Architecture + Design / تصویر چپ: Innovation Lab by Aim Architecture


یک آزمایشگاه نوآوری در Huizhou، چین، و یک برند تجاری در نیویورک، از رنگ برای افزایش شادی کارکنان و بهره وری بیشتر، استفاده می کنند.

به گزارش گالری آنلاین، در آزمایشگاه نوآوری در Huizhou، چین معتقد هستند رنگ به مدت طولانی بر خلق و خو و خلاقیت تاثیر می گذارد. در این مرکز به دنبال محوطه ای برای آموزش و تحقیق در فضایی به ابعاد 700 متر مربع هستند. وجود یک پالت رنگی پر جنب و جوش یکی از مهمترین جنبه های طراحی در نظر گرفته شده است، و نقش مهمی در ایجاد احساس خوشحالی و آرامش در کارکنان دارد. رنگ و نور در کنار یکدیگر تأثیر می گذارند تا بر خلاقیت، انگیزه و انرژی کارکنان آزمایشگاه تاثیر بگذارند.

نام تجاری Fuse در شهر نیویورک بر روی تنوع تأکید دارد، در طراحی این مرکز هدف این بود که فضایی را ایجاد کنند که منعکس کننده روحیه و انعطاف پذیری این شرکت باشد.

طبق گفته مدیر کل این مرکز گروه ها به گونه ای دسته بندی شده اند که به آنها اجازه می دهد تا به طور خاص به کار خود ادامه دهند. او می گوید "رنگ برای شناسایی مناطق و برجسته سازی فضاهای کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد." به این ترتیب، یک پالت جسورانه در کنار تصاویر جدید تجاری معرفی و در آن از نشانه های بصری استفاده شد. به عنوان مثال، اتاق های نیمه خصوصی در فضا قرار گرفته و دیوارهای شیشه ای با نمادهای رنگی و اعداد مشخص شده اند.

Aim Architecture

R&A Architecture + Design

logo-samandehi