نمایشگاهی از تجربیات یک مراقبه

هندسه ی مقدس ارتباطات الهی

"زخم ها و دوختن" عنوان نمایشگاه آثار نقاشی، کولاژ و طراحی June Edmonds است که، سطوح پر جنب و جوش لایه ای رابا الهام از شیوه های مراقبه ارائه می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، آثار این هنرمند 12 ژانویه تا 9 فوریه 2019 در گالری LA LAUNCH LA لس آنجلس در معرض دید عموم قرار دارد. این مجموعه ای از ترکیبات انتزاعی است که چگونگی ظهور رنگ و تکرار آن را به عنوان کانال های تفکر معنوی و ارتباط بین فردی بررسی می کند. رنگ، فضا، ریتم و جنبش نقش مهمی در نمادگرایی آثار Edmonds دارد.

تن های اشباع شده از طریق اشکالی که از الگوی لایه ای، لبه های حاشیه ای و یا موج شبیه، سازی شده اند، خارج می شوند.

تم های پیچیدگی روابط در این آثار به چشم می خورد. انرژی ریتمیک پویایی نیز در آثار وجود دارد که مفهوم بداهه گونه را می رساند. این نقاشی ها از نمادهای غنی آدینکا الهام گرفته شده است، جایی که دایره "عالی ترین" مفاهیم را نشان می دهد. لازم به ذکر است حضور دایره در ابتدا در ادیان خدا ، نماد خورشید و ... از بین‌النهرین شروع شد و در بسیاری سنن و باورهای کهن جایگاه ویژه ای دارد.

گسترش شکل دایره در نقاشی های وی به اشکالی با خطوط مستقیم می رسد. این هندسه ی مقدس ارتباطات الهی و عبور از دنیای فیزیکی به معنوی را نشان میدهد و بیننده را برای یافتن ارتباط شخصی با استعاره های بصری دعوت می کند.

logo-samandehi