فیبی والترز، اثری رنگین بر چهره‌ی زیبایی خلق می‌کند


والترز به عنوان یک چهره‌پرداز کارکشته که اغلب در حوزه زیبایی کار می‌کند از علاقه خود به نظریه رنگ‌ها برای از بین بردن شکاف بین این دو حوزه نهایت استفاده را می‌برد.

به گزارش گالری آنلاین، در پروژه اخیر خود با عنوان «آرایش خود را با بافت صورت خود هماهنگ کنید»، نوعی «همزیستی چهارسویه» بین چهره‌پردازی، هنر، مد، و رنگ ایجاد می‌کند.

به گفته Phoebe Walters، چهره‌پرداز ساکن لندن: «دوست‌دارم کمی خلاقیت و آزادی را در کارم وارد کنم.» قبل از ملاقات فرد و دیدن شخصیت او و چگونگی حرکات صورتش، نمی‌توانم برای کاری که انجام خواهم داد تصمیم بگیرم. همانند یک نقاش که سوژه‌های خود را ملاقات می‌کند، دوست‌دارم از مدل/ شخصی که با او کار می‌کنم الهام بگیرم؛ استفاده از بدن آنها به عنوان بوم نقاشی برای رنگ‌ها و ایده‌ها برای من بسیار هیجان‌انگیز است.»

برای این پروژه فیبی روی شش ایده مختلف برای چهره‌پردازی کارکرد درحالیکه یک متخصص مد، مواد و طرح‌ها را برای هماهنگی با آنها تهیه کرد. ترکیب نهایی خود تحت تاثیر طراحی مد است.

یکی از تصاویر بافت‌های کش‌باف را به صورت خطوط مواجی که نشان دهنده منحنی‌های صورت است، بازنمایی می‌کند. به غیر از کاربرد آنها در چهره‌پردازی، او از رشته‌های کتان برای خلق افکت‌های سه‌بعدی هم استفاده می‌کند.

logo-samandehi