نگاهی به طراحی داخلی آپارتمان کوچک مدرن و مینیمال در مسکو

طراحی داخلی این آپارتمان کوچک مدرن در شهر مسکو، برای یک خانم جوان که خواهان فضایی مدرن و شیک بوده است توسط تیم cartelledesign انجام شده.

فضای اصلی در آین آپارتمان ناهارخوری و آشپزخانه است که در یک سمت طراحی شدند. آشپزخانه مینیمال مشکی مات، با ترکیب چوب در دیوار به همراه میزناهارخوری که فضای کار بیشتری در اختیار می گذارد، طراحی شده است.

در امتداد پنجره، یک نیمکت که در دو انتهای آن قفسه کتاب طراحی شده قرار گرفته است. بر روی این نیکت دو بالش و چندین کوسن قرار داده شده تا با نشستن بر روی آن ها از فضای بیرون نیز بتوان لذت برد.

یک پاپ زرد رنگ یکپارچه برای تخت خواب در نظر گرفته شده است و تخت خواب نیز در کنار یک دیوار آجری، خاکستری رنگ با یک تابلو هنری عکس پاندا، که توانسته به فضای آپارتمان شخصیت بدهد قرار داده شده است.

همچنین پنجره های مشکی رنگ در پشت تخت خواب، فضای کوچک کاری را از سایر قسمت ها مانند اتاق خواب جدا کرده است؛ که این پنجره ی مشکی رنگ امکان ورود نور از پنجره ی اصلی به اتاق کار را نیز مهیا می سازد.

در اتاق کار یک کمد لباس سراسری با چندین قفسه طراحی شده است. در حمام خانه نیز از رنگ هلویی برای کاشی های دیوار به منظور روشن کردن فضا استفاده شده است.

منبع: contemporist/ دکوبوم

logo-samandehi