پروژۀ SWAY اثر استودیوی طراحی snarchitecture

عرصه ای بی کران از گوی های درخشان در INTERSECT BY LEXUS

استودیوی طراحی snarchitecture در نیویورک با تازه ترین چیدمان خود از مرزهای میان رشته های خلاق فراتر رفت.

به گزارش گالری آنلاین، چیدمان sway اثر snarchitecture، در INTERSECT BY LEXUS در شهر نیویورک افتتاح شد. ساختمان INTERSECT BY LEXUS فضای نمایشگاهی منحصر به فردی دارد که ستون های اصلی طراحی و تکنولوژی را در خود جای داده در عین حال چیدمانی که در این مکان برپاشده یک « فضای کاملا غوطه ور ارائه می کند که با درگیر کردن حس بصری و لامسه، تجربه ای واقعا منحصر به فرد و تعاملی را در اختیار اهالی نیویورک و توریست ها قرار می دهد.»

استودیوی طراحی SNARCHITECTURE از مواد و مصالحی مثل حباب های نوری اکریلیک، لامپ های LED، آیینه و کفپوش چوب پنبه ای سفیدرنگ برای شکل دادن به این مفهوم تجربی استفاده می کند. به منظور این که معماری، هنر و تکنولوژی بیشتر در دسترس جامعۀ محلی قرار گیرد، بازدید از این چیدمان که همزمان با NYCxDESIGN 2019 برگزارشده برای عموم آزاد است.

چیدمان SWAY در گالری طبقۀ سوم INTERSECT قرار دارد و شامل عرصه ای سهمی شکل ساخته شده از 168 LED کرویِ حساس است که بروی ستونک های منعطفِ نوسانی نصب شده اند. استفاده از آیینه باعث شده تا به نظر برسد این سطوح درخشان تا بینهایت در بالای سر و زیر پای بازدیدکنندگان ادامه دارند. اگر بازدیدکنندگان گوی ها را لمس کنند، رنگ و شدت نور آنها تغییر می کند.

با حرکت بازدیدکنندگان، نورِ درون فضا درست مانند آب راکد موج برمی دارد زیرا حساسیت، ظرافت و بازتابی که در این چیدمان وجود دارد مستقیما با حضور فیزیکی تغییر می کند. این چیدمان به تعهدِ INTERSECT برای حمایت از خلاقیت در سطح محلی، ملی و بین المللی وفادار است. این چیدمان برای عموم با رزرو وقت آزاد است.

logo-samandehi