طراحان بروکلین نشان دادند که می‌توانند هر طرح دلخواهی را با چوب پیاده‌سازی کنند

چوب موضوع نمایشگاه برجسته طرح‌های دلخواه بروکلین ،TIMBER!، است. چه چوب خم‌شده باشد، چه تراشیده شده، چه بریده‌شده یا حکاکی شده.

به گزارش گالری آنلاین، طراحان، نجاران، کابینت سازان و خراطان در کانون توجه نورافکن‌ها در نمایشگاه تجربی و اکتشافی هنر کلکسیونی و قطعات طراحی‌ای بودند که همه در شهر صنعتی ساخته‌شده بودند. IC- شبکه‌ای از 16 ساختمان کارخانه قدیمی در حوضه پارک طلوع آفتاب، بروکلین، خانه جامعه ی در حال رشد خلاقان و سازنده‌هایی است که کارهای دستی خود را دهه‌ها است می‌تراشند.

این کارها با چوب برای TIMBER! نویدبخش تهیه‌کننده‌ها و تولیدکننده‌هایی است که روشنایی‌های گذشته صنعتی غنی پیچیده را به همراه دارند. TIMBER! که سرپرستی آن را hannah martin بر عهده داشته، در طراحی‌های دلخواه بروکلین، یک اکوسیستم از کارها را با چوب ارائه می‌کند، که طیفی از میزهای تراشیده شده با حجم‌های بزرگ، تا چهارپایه‌های تهیه‌شده از کف جنگل داشته‌اند. matthias plessnig، کسی بود که از جریان سفید-گرم برای ذوب طولانی رشته‌های چوبی در اشکال ارگانیک وحشی استفاده می‌کند؛ مجموعه ی تخم‌مرغ ،کار سه نفراز طراحانی بود که زمینه ی هنری، معماری و کار با چوب را در حوزه وسایل خانه ظریف داشتند؛ و stephen talasnik کسی بود که کارهایش الهام گرفته از معماری بود.

logo-samandehi