گزارش تصویری نمایشگاه گروهی "فرگشت" در گالری شلمان

نمایشگاه گروهی با آثار نقاشی، نقاشیخط و مجسمه توسط گروه هنری اورنگ به کیوریتوری مهسا قاسمی و رضا شاه حسینی از روز جمعه 11 مردادماه در گالری شلمان برپا شده است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

فر (پیشوند) + گشت (گشتن و تغییر یافتن )، در اینجا (فر) یک پیشوند است به معنای پیش رفتن و حرکت رو به جلو و ادامه همین طریق پیش رو .

تصوراتی داشته ایم و به تفکراتی رسیده ایم و حال نقشه ای در ذهن درست کرده ایم و قدم در راه گذاشته ایم و با سعی و تلاش قصد آن داریم تا هر چه بیشتر به مقصد نزدیکتر شویم ولی میدانیم در این راه هرچه پیش میرویم اگرچه به پیشرفت نزدیکتر میشویم اما شاید تا رسیدن به مطلوب باز هم فاصله داشته باشیم .
(فرگشت) همان ادامه طریقی است که در راه رسیدن به تکامل با تمام سختی ها به جان می خریم تا به این خاطر امید بیشتری در زندگی رو به روشنایی خود ایجاد کنیم .
رضا شاه حسینی
مرداد ۹۸

علاقمندان جهت بازدید از آثار این مجموعه می توانند تا 16 مردادماه به گالری شلمان به نشانی خیابان میرداماد، خیابان رودبار جنوبی (غربی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ طبقه اول مراجعه نمایند.

ورکشاپ رایگان طرح سنگ توسط هنرمند خانم فیروزه خدیوی در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در گالری شلمان برگزار می شود.

logo-samandehi