ساخت 9 کلبه چوبی برای هتل درختی løvtag درfjord دانمارک توسط sigurd larsen

هتل درختی løvtag ، که طراحی آن توسطsigurd larsenانجام گرفته و در جنگلی کوچک، عجیب و جالب در طولانی ترین آبدره دانمارک واقع شده است‌.

به گزارش گالری آنلاین، این سازه شامل 9 کلبه درختی است که هر کدام امکان میزبانی از حداکثر 4 مسافر را دارد. این هتل با درختی که درست در وسط کلبه چوبی رشد کرده است، مسافران را در تماس مستقیم با طبیعت اطراف خود قرار می دهد، در عین حال پنجره های بزرگ قدی چشم اندازی زیبا از جنگل و همچنین امکان تابش آفتاب به داخل کلبه در طول بعدازظهر را فراهم می کند.
اتاق های هتل løvtag که توسط sigurd larsen و به زیبایی سبک مینیمالیستی نوردیک (اروپای شمالی) طراحی شده، در بالای درختان بنا شده است. این سازه ها که در بالای تپه کوچکی مشرف به یک چمنزار واقع شده، در ارتفاع 6 تا 8 متری درختان ساخته شده اند، در عین حال دسترسی به تراس پشت بام از طریق پله ها حس بالا رفتن از درخت را به انسان القا می کند. پنجره های بزرگ رو به جنوب و غرب امکان تابش نور زیاد به داخل کلبه و چشم اندازی وسیع از طبیعت اطراف را فراهم کرده و از طرفی نصب حمام صحرایی در نمای خارجی کلبه حس حمام کردن در جنگل را درانسان ایجاد می کند. داخل کلبه ها که مجهز به آب، برق و لوله کشی هستند، امروزی، مدرن و راحت بوده و از یک سالن بزرگ شامل: فضای خواب، نشیمن، آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی مستقل تشکیل شده است. در مجموع ساخت9 کابین در als odde برنامه ریزی شده است که در حال حاضر یکی از آن ها آماده پذیرایی از مسافران است.

logo-samandehi