نمایش عشق به طبیعت با در آغوش گرفتن درخت

کریستوف گینت، هنر مند گیاه شناس معروف به آقای گیاه اثری هنری خود از "انسان-گیاه" را با عنوان TREE HUG در پارک gardens of Europe واقع در شهر انسی فرانسه به معرض نمایش می گذارد.

به گزارش گالری آنلاین، این اثر هنری از قالب هایی به شکل دست انسان ساخته شده که با کمک ساکنان محلی منطقه آماده شده اند. سپس این قالب ها با گیاهان سبز پوشانده و به دور تنه درختان نصب شده و مجموعه ای خلاقانه از انسان های درختی را خلق کرده است. آقای گیاه در توضیحات خود می گوید: "در حال حاضر، آگاهی زیست محیطی موضوع مهمی تلقی می شود و بشر باید عادات خود را با احترام بیشتر به محیط زیست، تغییر دهد. درختان سرمایه فوق العاده گرانبهایی به شمار می روند که به طرق مختلف به تعادل اکوسیستمی که ما در آن زندگی می کنیم، کمک می کند.

آقای گیاه درختان را با تلفیقی از هنر و شعر به تصویر می کشد که نمایانگر انسان در درخت است. اثر هنری "TREE HUG" بیانگر قدردانی از فواید درختان و سمبل و نمادی از زندگی و عشق به محیط زیست است. TREE HUG تکامل سورئالیستی انسان به درخت را نشان می دهد که انسان در طبیعتی که حقوق از دست رفته خود را باز پس گرفته است، محو می شود. این مجموعه در دو مکان، پارک gardens of Europe واقع در شهر انسی فرانسه و در منطقه پوشیده از درخت تپه آبشارها (hill of teppes) در جنوب، به معرض نمایش گذاشته شده است.


logo-samandehi