تبدیل زمین های شیب دار جنوب اسپانیا به خانه های سفید توسط Fran Silvestre

معمار اسپانیاییFran Silvestre، یک خانه ی مسکونی کاملا سفید را، با نقشه ای خاص در یک شیب تند و در توپوگرافی چشمگیری طراحی کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این ملک با عنوان "خانه در بناهاو" در جنوب اسپانیا واقع شده است. به منظور بهره وری از چشم انداز سایت، محل زندگی اصلی در بالاترین سطح قرار گرفته است، بدین منظور حجمی مجزا به صورت عمود بر زاویه ی شیب قرار گرفته، که به عنوان سطح اتکا برای فضای اصلی خانه عمل می کند.


این فضای عمود بر شیب، شامل بخش های فنی و خدماتی خانه است و به ساکنین اجازه ی ورود به سطحی پایین تر که شامل استخر و تراس ، را می دهد. زیرزمین همچنین دارای یک گاراژ، یک فضای بزرگ انباری، اتاق های رختکن و یک اتاق خواب است.


در طبقه ی بالا FranSilvestre، فضاهای نشیمن و خوابگاه ها را در جنوب غربی ساختمان قرار داده و با پنجره های کف به سقف و یک تراس از تمام چشم اندازهای مناظر اطراف استفاده می کنند.


در عین حال، در طرف مقابل خانه، یک اتاق چند منظوره و دو دفتر با نور شمالی روشن شده است. چهار اتاق خواب از جمله اتاق خواب اصلی، حمام های مجاور اتاق ها که در مرکز پلان قرار گرفته اند و توسط چراغ های روشنایی روشن شده اند. fran silvestre ، که به دلیل طراحی متمایز خانه های مسکونی مشهور است، اخیرا یک خانه جزیره ای را که مشرف به دریای مدیترانه است، به اتمام رساند.


logo-samandehi