گزارش تصویری نمایشگاه "یاد استاد" در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه "یاد استاد" به مناسبت گرامیداشت دکتر کفشچیان مقدم و چهلمین روز درگذشت ایشان در خانه هنرمندان ایران گالری استاد ممیز برگزار شده است.


کیوریتور این نمایشگاه صفورا استکی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با برگزاری این رویداد، بیان کرد: دکتر کفشچیان مقدم در حوزه ی هنر مدرن و مفهومی فعالیت زیادی داشتند و آثاری ارزشمند از خود به جای گذاشتند؛ همچنین ایشان از اساتید برجسته ی هنر شهری در دانشگاه تهران، دانشگاه سوره و دانشگاه مشهد بودند.

وی افزود: ایشان علاوه بر تدریس درس هنر درس انسانیت به شاگردانش آموختند. تواضع و فروتنی ایشان زبانزد شاگردانش است. شاگردانی تربیت کرد که حالا اساتیدی برجسته شده اند و آثارشان را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته اند. ایشان معلمی فداکار بودند پیشرفت شاگردانش برایش ارزشمند بود.

وجود ارزشمند ایشان جاودان خواهد ماند.

نمایشگاه یاد بود شاید ادا کردن دینی کوچک از شاگرد در حق استاد باشد؛ و همچنین حضور اساتید پیشکسوت در این جمع بسیار ارزشمند بود .

گفتنی است در این نمایشگاه ۲۷ اثر از هنرمندان به معرض نمایش گذاشته شده است و نمایشگاه تا ۷ آذر ماه دایر خواهد بود.

علاقمندان جهت بازدید از آثار نمایشگاه "یاد استاد" می توانند همه روزه بجز شنبه ها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

logo-samandehi