تراژدی و امید در باغ های کیو

هیفده هزار گل فولادی ساخته شده توسط سادوک بن دیوید زندگی و مرگ را در باغ های کیو زیر سوال می برند.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه زادوک بن دیوید تحت عنوان ذخیره گاه طبیعی، در باغهای کیو در بریتانیا تا 24 آوریل ادامه دارد و شکنندگی روزافزون جهان طبیعی را از طریق بیش از 17000 گل حکاکی شده و نقاشی شده با دست از مجموعه این هنرمند بررسی میکند.
رابطه بین بشر و جهان طبیعی در سرلوحه نمایشگاه قرار گرفته است و گل های نمایش داده شده که خم شده و از فلز شکل گرفته است، بینندگان را ترغیب می کند تا در مورد آنها و نقش آنها در اکوسیستم به عنوان محافظ ذخایر طبیعت فکر کنند.


سری BLACKFIELD
این مجموعه به موزه‌های سراسر جهان، از پکن و سئول تا پرث و کالیفرنیا سفر کرده است. هنرمند گل ها را از دایره‌المعارف‌های ویکتوریایی قرن نوزدهم می‌گیرد.
آثار هنرمند بینندگان را تشویق می‌کند تا در مورد مفاهیم ادراک و دیدگاه فکر کنند. این مجموعه از طریق فروتنی ظریف، ایده های قانع کننده ای را در مورد زندگی و مرگ مطرح می کند.



در مورد فلزکاری

بن دیوید در سال 1949 در بیهان یمن به دنیا آمد.او در مجسمه سازی پیشرفته در مدرسه هنر st. martin در لندن از سال 1977 تا 1982 تدریس می کرد.

این هنرمند لندنی به خاطر مجسمه‌ها، اینستالیشن‌ها و آثار هنری عمومی‌اش که اغلب به طبیعت و تکامل انسان مربوط می‌شود، تحسین شده است.
او بر خلاف توهمات نوری ظریفی که به لطف این رسانه گاه خشن ایجاد می کند، به فلزکاری به عنوان رسانه هنری خود تمایل دارد.





logo-samandehi