نگاهی به آثار Walter Sickert در تیت مدرن لندن

تیت مدرن لندن تا 18 سپتامبر 2022 میزبان آثار Walter Sickert به عنوان یکی از مهم ترین هنرمندان قرن بیستم است.

به گزارش گالری آنلاین، Sickert به شکل گیری هنر مدرن بریتانیایی که ما می شناسیم کمک کرده است. او با پیوندهایی با نقاشان مشهور از جیمز ابوت مک نیل ویسلر گرفته تا ادگار دگا، ارتباطات هنری بین بریتانیا و فرانسه را تقویت کرد و تا به امروز همچنان بر نقاشان معاصر تأثیر می گذارد.

این نمایشگاه که اولین مروری بر آثار وی در تیت در بیش از 60 سال گذشته است، بررسی می کند که چگونه او رویکردی غالباً رادیکال و متمایز به محیط و موضوع داشت. از کار کردن با طرح های دقیق گرفته تا الهام گرفتن از عکاسی خبری، اینها ابزارهایی بودند که او برای به تصویر کشیدن دید خود از زندگی روزمره استفاده کرد.

او که یک هنرپیشه سابق بود، استعداد و شیفتگی به عناصر تئاتر داشت، از جمله اجراکنندگان در سالن‌های موسیقی که روی بوم ساخته می‌شدند، و پرتره‌هایی که در محیط‌های صمیمی و خانگی به صحنه می‌رفتند. تخیل او نیز توسط رویدادهای جاری از جمله ظهور فرهنگ سلبریتی تقویت شد، و او از این برای خلق روایت های متقاعد کننده استفاده کرد.

مجموعه کارهای او همیشه در حال تغییر بود و می توان آن را به روش های مختلف تفسیر کرد. برای مثال، پرتره‌های شخصی او، چگونگی تکامل او را در طول دوران حرفه‌ای‌اش نشان می‌دهد - از آغاز به‌عنوان یک بازیگر و شاگرد هنری، تا تبدیل شدن به یکی از بااستعدادترین و تأثیرگذارترین هنرمندان زمان خود.

logo-samandehi