نگاهی به نمای منحصربفرد فروشگاه

شرکت AntiStatics Architecture با همکاری هنرمند Yue Minjun یک طراحی منحصر به فرد برای فروشگاه خرده فروشی در ووهان چین ایجاد کرد که مجسمه هایی را در نمای بیرونی و داخلی دارد.

به گزارش گالری آنلاین، این نما که در یک مرکز خرید قرار دارد، با داشتن نمای مجسمه ای یک فیل بزرگ برجسته شده است و از سایر فروشگاه ها متمایز است.

فیل صلح آمیز، یک شخصیت نمادین در فرهنگ چینی و آسیایی نشان دهنده یک «دنیای صلح آمیز» در جامعه است. در شب، یک قطعه هنری فلزی بزرگ از چهره خندان Yue Minjun's Signature روی دیوار مجاور روشن می شود.


طبقه 1 داخلی

با قدم گذاشتن در داخل، فضای صاف و سیال غار مانندی را خواهید دید که به نظر می رسد از فضای داخلی کنده شده است. این طرح بازدیدکنندگان را در یک محیط دائماً سیال قرار داده است و مردم را در مسیری درون این طبقه به دنبال خود می‌کشاند.

جزئیات نمایشگرهای طراحی شده سفارشی که در داخل دیوارها تعبیه شده و به صورت مستقل در سرتاسر فضا ایستاده اند، نشان دهنده تشکیلات عظیم و حرفه ای سازه است.

مجسمه فیل از نمای بیرونی تا فضای داخلی ادامه دارد، با این حال، مجسمه 9 متری با طراحی یو مینجون از طبقه 1 تا طبقه 2 بالا می رود.


پلکان

پله های هموار شما را به سفری بین طبقات می برد و مناظری جدیدی از فضای داخلی غار مانند و مجسمه ها ارائه می دهد. نورپردازی در سرتاسر فضا تقریباً فوق العاده است، به طوری که نورپردازی پنهان در سقف، نرده پله و زیر پله ها، درخششی ملایم به فضا می بخشد و طراحی را برجسته می کند.


طبقه 2 داخلی

طبقه دوم خانه دارای نماهای بیشتری است، با این حال، این مجسمه بزرگ است که به مرکز توجه فضا تبدیل می شود. این هنرمند از چاپ سه بعدی مومی در مقیاس بزرگ و ریخته‌گری استفاده کرد که یک شبکه پراکنده و در عین حال با ساختار ایجاد می‌کند که همزمان از زیست‌شناسی سلولی و ساختارهای اتمی الهام گرفته شده است.

logo-samandehi