شخصیت سازی دفتر کار با رنگ

طرح جدید دفتر، که در سه طبقه حرکت می کند، به عنوان یک بوم سه بعدی برای نقاشی های انتزاعی در نظر گرفته شده و شامل رنگ هایی مانند فیروزه ای، صورتی، آبی و سبز است.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت معماری و طراحی داخلی mode:lina یک طراحی اداری جدید را در لهستان تکمیل کرد.

یکی از عناصر طراحی بسیار قابل توجه که در تمام فضای داخلی نمایان شده است، استفاده از رنگ های تند و روشن است.

دیوارهای زمینه با رنگ سفید با ترکیب رنگ های پر جنب و جوش متعادل شده اند و فضای داخلی را مفرح کردند‌.

برخی از دفاتر داخلی که دارای دیوارها و کف‌های رنگارنگ هستند، شامل وسایل تزئینی مانند ساعت و نقاشی نیز می‌شوند که تا حدی برای هماهنگی با دیوارها رنگ آمیزی شده‌اند.

اتاق‌های دیگر نیز دارای دیوارهای رنگ‌شده است به طوری که از سقف تا پایین دیوار و روی زمین رنگ می‌شوند و فضایی را برای میز جلسات و محل کار تعیین می‌کنند.

در این اتاق سبز، دیواری با دوربین های قدیمی رنگ آمیزی شده و به عنوان اثر هنری قاب شده است و به اتاق بافت و جذابیت بخشیده است.

یک اتاق از پیکسل الهام گرفته و دارای مربع های سبز روی دیوارها و همچنین سقف است.

در برخی از راهروها و راه پله ها از رنگ صورتی تیره استفاده شده است، در حالی که گل های رز و قطعات دکور به گونه ای رنگ آمیزی شده اند که با دیوارها، سقف ها و کف هماهنگ باشد.

در اتاق استراحت، آبی به عنوان رنگ برجسته انتخاب شده و با یک میز بیلیارد، یک نور برجسته نئون در سقف، و دیوارهای پر از لوازم بیلیارد مبله شده است.

در منطقه ای دیگر، صندلی ضیافتی ای وجود دارد که با دیوارها مطابقت دارد.

در حمام، دیوارهای آبی رنگ توسط آینه‌ها برجسته می‌شوند، و برای یک لحظه، خشک‌کن دستی به نظر می‌رسد که نور از آن بیرون می‌آید، اما این فقط یک رنگ‌آمیزی است که با طراحی کف همخوانی دارد.

logo-samandehi